Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Oferty pracy Aktualne oferty pracy
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Nabór na 2 stanowiska księgowa/y w Wydziale Podatkowym - Aktualne oferty pracy, menu 272, artykuł 12355 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Aktualne oferty pracy

Nabór na 2 stanowiska księgowa/y w Wydziale Podatkowym

URZĄD MIASTA I GMINY WE WRZEŚNI

ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, tel. 61/640-40-40

ogłasza nabór na 2 stanowiska

księgowa/y w Wydziale Podatkowym

 

I. Nawiązanie stosunku pracy:

 

  1. Forma zatrudnienia: Umowa o prace na czas określony.

  2. Nawiązanie stosunku pracy: 1 listopad 2024 roku.

  3. Wymiar czasu pracy: pełen wymiar czasu pracy.

 

II. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

 

  1. Obywatelstwo polskie.

  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  4. Wykształcenie: wyższe o kierunku: finanse i rachunkowość, administracja, prawo, ekonomia.

  5. Znajomość, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów: ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw w szczególności Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 października 2010 r. w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego.

  6. Znajomość aplikacji biurowych: Open Office, LibreOffice Calc, LEX, poczty elektronicznej.

  7. Nieposzlakowana opinia.

III. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  1. Przynajmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej (samorządu terytorialnego).

  2. Znajomość programów:

    - REKORD-SI ( KSIĘGOWY ),

- E-DOKUMENT ( KANCELARYJNY ).

  1. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

  2. Umiejętność planowania i organizacji pracy.

  3. Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.

  4. Etyka i kultura osobista.

  5. Rzetelność, terminowość, dokładność i odpowiedzialność.

  6. Sprawna obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatku: od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych,

  2. Księgowanie wpłat z tytułu w/w podatków na kontach księgowości analitycznej.

  3. Prawidłowe księgowanie dokonanej wpłaty przez podatników oraz przez organy egzekucyjne i komorników.

  4. Naliczanie i przekazywanie opłaty na rzecz Izby Rolniczej.

  5. Prowadzenie spraw (postępowań) związanych ze stwierdzeniem/określeniem istnienia i zwrotem nadpłat z tytułu podatków wymienionych w pkt 1.

  6. Prowadzenie spraw związanych z potrąceniem lub wygaśnięciem zobowiązań podatkowych w trybie art. 64-66 ustawy – Ordynacja podatkowa w zakresie podatków wymienionych w pkt 1.

  7. Przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu i stwierdzających stan zaległości.

  8. Przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych w szczególności sprawozdania Rb-27s.

  9. Współdziałanie i współpraca z pozostałymi stanowiskami w wydziale, z innymi wydziałami w urzędzie, w szczególności z wydziałem księgowości.

 

V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku.

 

  1. Praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni.

  2. Praca będzie wykonywana w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni.

  3. Stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym.

  4. Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym ) i układu mięśniowo-szkieletowego (praca siedząca).

 

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu poprzedzającym upublicznienie niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6 %.

 

VII. Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.

  2. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie – wzór.

  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

  4. Kserokopie świadectw pracy.

  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór.

  6. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru w Urzędzie Miasta i Gminy Września, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych – wzór.

  7. Podpisana informacja o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni. - wzór.

Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów.

     

    1. W siedzibie Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września

    w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

     

    „Nabór na stanowisko księgowego w Wydziale Podatkowym w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.”.

    1. Przesłać na adres korespondencyjny Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września.

       

    2. Pocztą elektroniczną na adres e-mail: kadry@wrzesnia.pl

       

    4. Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie do 20 października 2024 r. (terminem wiążącym jest data faktycznego wpływu do urzędu)

     

    Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

     

    Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Pani Agnieszka Woźniak, nr telefonu: (061) 640-41-71

     

    Klauzula informacynja RODO.

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, nr 119, s. 1) zwanego dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Września z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września,

    2) kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni: e-mail: iod@wrzesnia.pl, tel. 616404172,

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przeprowadzenia rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,

    4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych w trakcie trwania procesu rekrutacji,

    5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki,

    6) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,

    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

    8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a w pozostałych przypadkach ma charakter dobrowolny,

    9) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.

     

    Metryka

    sporządzono
    2024-10-08 przez Woźniak Agnieszka
    udostępniono
    2024-10-08 10:26 przez Koniuk Maja
    zmodyfikowano
    2024-10-08 10:40 przez Koniuk Maja
    zmiany w dokumencie
    ilość odwiedzin
    895
    Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.