Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Zamówienia do progu 30.000 euro - archiwum
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zapytanie ofertowe - druk deklaracji, formularzy i innych druków dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni - Zamówienia do progu 30.000 euro - archiwum, menu 173, artykuł 6138 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zamówienia do progu 30.000 euro - archiwum

Zapytanie ofertowe - druk deklaracji, formularzy i innych druków dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

Z A P R O S Z E N I E

 

do udziału w zapytaniu ofertowym w sprawie wykonania:

 

 

 

Świadczenie usługi poligraficznej związanej z drukiem deklaracji,

formularzy i innych druków dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

 

 

 

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej równowartości 30.000 euro realizowane na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych

 

 

 

1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Biuro Obsługi Interesanta - kancelaria) w jednej zamkniętej kopercie do dnia 26 stycznia 2016 r. do godz. 09.50.

 

2. Otwarcie złożonych ofert w obecności przybyłych przedstawicieli oferentów odbędzie się 26stycznia 2016 roku w pok. nr 13 o godz. 10.00.

 

3. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapytanie ofertowe -wykonanie druku deklaracji, formularzy i innych druków dla UMiG Września"

 

 

4. Opis przedmiotu zamówienia: opisano go w tabeli formularza oferty oraz przedstawiono za pomocą załączników graficznych stanowiących załącznik do niniejszego zaproszenia.

 

5. Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku, termin wykonania druków określonych w tabeli najpóźniej do 5 lutego 2016 roku.

 

 

6. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryteriami: Cena - 100 %

 

7. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: p. Iwona Kasprzak - Kierownik Zespołu Gospodarczego, e-mail: iwona.kasprzak@wrzesnia.pl tel. 61 640 40 41, 500 191 044.

 

 

Metryka

sporządzono
2016-01-19 przez Tomasz Koralewski
udostępniono
2016-01-19 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-06 09:56 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1194
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.