Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o unieważnieniu części 1 postepowania oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 postępowania na przebudowę nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Września (II postępowanie) - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 4738 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o unieważnieniu części 1 postepowania oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 postępowania na przebudowę nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Września (II postępowanie)

Zawiadomienie o unieważnieniu części 1 postępowania

 

Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na„Przebudowę nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Września; część 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Marzenin" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 5.225.000 euro. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

UZASADNIENIE

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Września; część 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Marzenin" wpłynęła 1 oferta tj.:

oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A., ul. Toruńska 200, 62-200 Koło
wartość oferty brutto: 152.858,25 zł, okres dodatkowej gwarancji: 0 m-cy, skrócenie terminu wejścia na budowę: 0 dni

Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła: 90.000,00 złotych brutto.

Biorąc pod uwagę wszystkie kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu (cena, okres dodatkowej gwarancji, skrócenie terminu wejścia na budowę) cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu tj. oferty nr 2 złożonej przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych S.A., ul. Toruńska 200, 62-200 Koło (wartość oferty brutto 152.858,25 zł) przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Września; część 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Marzenin" zostało unieważnione.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 postępowania

 

Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Września; część 2 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Gonice.

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 2 dotyczącej przebudowy nawierzchni drogi gminnej w m. Gonice została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

 

Przedsiębiorstwo Budowlane ANBUD Sp. z o.o.

ul. Zofii Urbanowskiej 8

62-500 Konin

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 160.878,59 zł

Okres dodatkowej gwarancji: 6 miesięcy

Skrócenie terminu wejścia na budowę: 7 dni

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, okres dodatkowej gwarancji - 20%, skrócenie terminu wejścia na budowę - 20%) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pktokres dodatkowej gwarancji - 20,00 pkt,skrócenie terminu wejścia na budowę - 10,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 90,00 pkt.

Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A., ul. Toruńska 200, 62-200 Koło (oferta nr 2), cena oferty brutto: 243.202,45 zł, okres dodatkowej gwarancji - 0 miesięcy, skrócenie terminu wejścia na budowę - 14 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 39,69 pkt, okres dodatkowej gwarancji - 0,00 pkt, skrócenie terminu wejścia na budowę - 20,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 59,69 pkt.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

Metryka

sporządzono
2017-10-06 przez
udostępniono
2017-10-06 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-01 10:09 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
158
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.