Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej w rejonie ul. R. Dmowskiego we Wrześni (II postępowanie)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej w rejonie ul. R. Dmowskiego we Wrześni (II postępowanie).
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
PBS „DIT" Ryszard Przybył
ul. Kościuszki 60/4
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 37.392,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że jest to jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.