Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu "Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 1 we Wrześni wraz z wy
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu „Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 1 we Wrześni wraz z wyposażeniem"; część 1 - meble szkolne, część 4 - urządzenia komputerowe.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 1 - meble szkolne została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
PRYMUS BIS s.c. Waldemar i Grzegorz Kubiak
ul. Przemysłowa 3A
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 49.685,85 zł
Wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, wydłużenie okresu gwarancji - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, wydłużenie okresu gwarancji - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa (oferta nr 1), cena oferty brutto: 90.972,03 zł, wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące, oferta uzyskała w kryterium: cena - 32,77 pkt, wydłużenie okresu gwarancji - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 72,77 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto, Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 4 - urządzenia komputerowezostała wybrana oferta nr 5 złożona przez:
KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Migdałowa 60
61-612 Poznań
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 228.112,12 zł
Wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, wydłużenie okresu gwarancji - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, wydłużenie okresu gwarancji - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części nr 4 ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) ALLTECH Sp. J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock (oferta nr 4), cena oferty brutto: 272.820,60 zł, wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące, oferta uzyskała w kryterium: cena - 50,17 pkt, wydłużenie okresu gwarancji - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 90,17 pkt.
2) DIMNET Monika Mikołajczak, ul. Harcerska 4, 62-300 Września (oferta nr 7), cena oferty brutto: 241.215,60 zł, wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące, oferta uzyskała w kryterium: cena - 56,74 pkt, wydłużenie okresu gwarancji - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 96,74 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.