Zawiadomienie o wyborze oferty na opracowanie dokumentacji projektowych branży drogowej: część 1 - budowy drogi gminnej w Bierzglinku, część 2 - przebudowy ul. Suwalskiej we Września
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu
w części 1 - budowy drogi gminnej w Bierzglinku została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
Biuro Obsługi Inwestycji „KONCEPT"
Kazimierz Walczak
ul. Pleszewska 51
63-720 Koźmin Wlkp.
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 13.530,00 złotych
Termin płatności faktury: 14 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 0,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 60,00 pkt.
w części 2 - przebudowy ul. Suwalskiej we Wrześni została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
Biuro Obsługi Inwestycji „KONCEPT"
Kazimierz Walczak
ul. Pleszewska 51
63-720 Koźmin Wlkp.
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 51.660,00 złotych
Termin płatności faktury: 14 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 0,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 60,00 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.