Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2019
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej - Przetargi 2019, menu 167, artykuł 1669 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2019

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej

Burmistrz Miasta i Gminy Września

ul. Ratuszowa 1

62-300 Września

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 221.000 euro

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami:

 

część 1 - budowa układu drogowego wraz z niezbędną infrastrukturą obwodnicy

m. Września łączącego drogę krajową nr 15 z drogą krajową nr 92 na terenie

Gminy Września (duża obwodnica) - etap 3

 

część 2 - budowa drogi gminnej zamykającej układ komunikacyjny poprzez

połączenie ul. Paderewskiego z ul. Działkowców we Wrześni

 

 

Okres obowiązywania umowy: część 1 - 15 grudnia 2020 r., część 2 - 31 sierpnia 2020 r.

Wadium: część 1 - 3.000,00 zł

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 10 grudnia 2019 r. do godz. 09:45.

 

Otwarcie ofert nastąpi 10 grudnia 2019 roku w siedzibie

 

Zamawiającego o godz. 10:00

 

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 60 %

 

Termin płatności faktury - 40%

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

pod numerem 630683-N-2019 w dniu 02.12.2019 r.

 

 

Metryka

sporządzono
2019-12-02 przez Monika Musielak
udostępniono
2019-12-02 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-15 13:16 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
193
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.