BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
12932448
ostatnia aktualizacja BIP'u:
14-10-2019
Portal - Akty prawne i protokoły
ZARZĄDZENIE Nr 68/2005
 

ZARZĄDZENIE Nr 68

Burmistrza Miasta i Gminy Września

z dnia 24 marca 2005 r.



w sprawie: archiwizacji i zniszczenia dokumentów z wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 16 stycznia 2005 r.



Na podstawie §3 ust.1 i 2 w związku z §1 i §2 rozporządzenia Ministra Kultury
i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001r w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz .U. Nr 90 ,poz.1005 z 2001r.) zarządzam co następuje:



§ 1

Powołuję Komisję d/s archiwizacji i zniszczenia dokumentów z wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 16 stycznia 2005 r.


§ 2

W skład Komisji wchodzą:

  1. Leszek Kończal - przewodniczący

  2. Wiesław Zieliński – członek

  3. Jarosław Górski - członek



§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


BURMISTRZ

Tomasz Kałużny

/-/

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.