BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
13904151
ostatnia aktualizacja BIP'u:
04-06-2020
Portal - Zamówienia publiczne
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: część 1 - budowa układu drogowego wraz z niezbędną infrastrukturą obwodnicy m. Września łączącego DK 15 Z DK 92 na terenie GW (duża obw

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w części 1

Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: część 1 - budowa układu drogowego wraz z niezbędną infrastrukturą obwodnicy m. Września łączącego drogę krajową nr 15 z drogą krajową nr 92 na terenie Gminy Września (duża obwodnica).

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) Zamawiający zawiadamia iż, w niniejszym postępowaniu w części 1 została wybrana oferta nr 4 złożona przez:

 

Konsorcjum firm w składzie:

Lider: M.P.A.C. Czesław Wardeński

ul. Paderewskiego 20A

62-300 Września

Partner: Józef Król

ul. Sienkiewicza 17c

62-400 Słupca

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 57.700,00 otych,

Termin płatności faktury: 30 dni,

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40 %) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Zamawiający jednocześnie zawiadamia, że w postępowaniu wpłynęły oferty poniższych Wykonawców:

1) Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk ul. Grzybowa 3/4, 62-030 Luboń - oferta nr 5 - cena oferty brutto: 83.334,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 41,54 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała: 81,54 pkt;

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

 

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.