BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
14255744
ostatnia aktualizacja BIP'u:
04-08-2020
Portal - Akty prawne i protokoły
Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 5 listopada 2019 r.

 



Protokół
z posiedzenia
Komisji Rewizyjnej
z dnia 5 listopada 2019 r.

 

 

Pkt 1
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
o godz. 9.00 otworzył posiedzenie Komisji. W posiedzeniu uczestniczyło 3 członków Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 1).

Uczestnicy posiedzenia nie będący członkami Komisji:
Anita Grabarek, młodszy referent  w Biurze Rady,
Agnieszka Kasprzak, samodzielny referent w Biurze Rady.


Pkt 2
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
przedstawił porządek obrad Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 2).


1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Omówienie i analiza  materiałów źródłowych związanych z dochodami  Gospodarki Odpadami  Komunalnymi na terenie Miasta i Gminy Września za okres 3 kwartałów br.-(kontynuacja)
4. Wolne głosy i wnioski.
5. Zakończenie posiedzenia.



Komisja Rewizyjna w obecności 3 radnych jednogłośnie przyjęła porządek obrad.

Pkt 3
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
zaproponował, by komisja zapoznała się z dokumentacją dotyczącą  wpływów z tytułu opłaty śmieciowej w roku 2019 według klasyfikacji 90002-0490, 90002-0640, 90002-0910 i rodzaju wpłat  (opłata śmieciowa, koszty egzekucyjne, odsetki) od I -IX 2019 r. (załącznik nr 3).


Komisja Rewizyjna stwierdza, że w po analizie przedstawionego materiału za pierwsze III kwartały br. tzw. „opłaty śmieciowej” daje duże prawdopodobieństwo pokrycia kosztów funkcjonowania gospodarki odpadami. Jeżeli nie nastąpią ustawowe zmiany w systemie gospodarowania odpadami, jest duże prawdopodobieństwo, że w roku 2020 stawki „opłaty śmieciowej ” pozostaną na poziomie tegorocznym.


Pkt 4
Komisja Rewizyjna
ustaliła, że następne posiedzenie komisji odbędzie się dnia 3 grudnia br., a tematem posiedzenia będzie sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej we Wrześni za 2019 rok jak również ustalenie Planu Pracy Komisji na 2020 rok.



Pkt 5
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 10:45 zamknął posiedzenie Komisji. Protokół zawiera 3 ponumerowane strony. Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy Września.

 

 

Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej

/-/radny Ryszard Szwajca




Zastępca Komisji Rewizyjnej

/-/radny Radosław Garbarek




członek Komisji Rewizyjnej

/-/radny Bogumił Kwiatkowski




Protokolant
Agnieszka Kasprzak

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.