BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
12967173
ostatnia aktualizacja BIP'u:
21-10-2019
Portal - Zamówienia publiczne
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na pełnienie fukncji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową układu drogowego wraz z niezbędną infrastrukturą obwodnicy m. Września łaczącego DK nr 15 z DK nr 92 na terenie Gminy Września (duża obwodn

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

w części 1 i 2 postępowania

 

Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 221.000 euro na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową układu drogowego wraz z niezbędną infrastrukturą obwodnicy m. Września łączącego drogę krajową nr 15 z drogą krajową nr 92 na terenie Gminy Września (duża obwodnica) - etap 2: część 1 - nadzór branży drogowej, część 2 - nadzór branży mostowej.

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) zawiadamia się, że w niniejszym postępowaniu w części 1 na nadzór branży drogowej została wybrana oferta nr 6 złożona przez:

 

Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane

CAMINO Mariusz Kluczyk

ul. Grzybowa 3/4

62-030 Luboń

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 66.666,00 złotych.

Termin płatności faktury: 30 dni.

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

 

Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części 1 ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1) Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT Piotrkowice, ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik (oferta nr 1) - cena oferty brutto: 97.170,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 41,16 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta otrzymała 81,16 pkt.

2) Konsorcjum firm: Lider: M.P.A.C. Czesław Wardeński ul. Paderewskiego 20a, 62-300 Września, Partner: Józef Król ul. Sienkiewicza 17c, 62-400 Słupca (oferta nr 3) - cena oferty brutto: 78.700,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 50,83 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta otrzymała 90,83 pkt.

3) Konsorcjum firm: Lider: JMP Judyta Mularczyk Czołowo, os. Międzylesie 47, 62-035 Kórnik, Partner: mbs projekt Maciej Święch ul. ks. Jakuba Przewoźnego 34, 62-090 Cerekwica (oferta nr 4) - cena oferty brutto: 94.710,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 42,23 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta otrzymała 82,23 pkt.

Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

 

W części 2 na nadzór branży mostowej została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

 

Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT

Piotrkowice, ul. Kielecka 37

26-020 Chmielnik

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 68.880,00 złotych.

Termin płatności faktury: 30 dni.

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części 2 ważną ofertę złożył następujący Wykonawca:

1) M.P.A.C. Czesław Wardeński u. Paderewskiego 20a, 62-300 Września (oferta nr 2) - cena oferty brutto: 198.700,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 20,80 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta otrzymała 60,80 pkt.

Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

 

 

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.