BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
12832170
ostatnia aktualizacja BIP'u:
20-09-2019
Portal - Zamówienia publiczne
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Września „Akcja zima 2018/2019”

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Września „Akcja zima 2018/2019": część 1 - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta, część 2 - zimowe utrzymanie dróg poza miastem.

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

 

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

ul. Gen. Sikorskiego 38

62-300 Września

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 443.307,60 zł

Termin płatności faktury: 30 dni

Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę: 65 osób

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 20%, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 20,00 pkt, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuje, że jest to jedyna oferta złożona w części 1 niniejszego postępowania.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

Ponadto, Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 2 - zimowe utrzymanie dróg poza miastem została wybrana oferta nr 2 złożona przez:

 

Spółdzielnia Usług Rolniczych i Transportowych

ul. Czerniejewska 10

62-300 Września

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 350.280,00 zł

Termin płatności faktury: 30 dni

Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę: 11 osób

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 20%, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 20,00 pkt, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuje, że jest to jedyna oferta złożona w części 2 niniejszego postępowania.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

 

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.