BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
12813654
ostatnia aktualizacja BIP'u:
18-09-2019
Portal - Zamówienia publiczne
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad inwestycjami: część 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Psarach Polskich, część 2 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Parkowej we Wrześni, część 3 - budowa drogi gminnej w ul. Wierzbowej w Bierzglinku.

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Psarach Polskich została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

 

AC DROGA Adam Chmielewski

ul. Berlinga 16/25

62-400 Słupca

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 2.088,66

Termin płatności faktury: 30 dni

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%,) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury- 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1) Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/ 4, 62-030 Luboń (oferta nr 4), cena oferty brutto: 5.904,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 21,23 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 61,23 pkt.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

 

Ponadto, Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 2 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Parkowej we Wrześni została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

 

AC DROGA Adam Chmielewski

ul. Berlinga 16/25

62-400 Słupca

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 1.033,62

Termin płatności faktury: 30 dni

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%,) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury- 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1) Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/ 4, 62-030 Luboń (oferta nr 4), cena oferty brutto: 3.444,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 18,01 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 58,01 pkt.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

Zamawiający zawiadamia również, że w niniejszym postępowaniu w części 3 - budowa drogi gminnej w ul. Wierzbowej w Bierzglinku została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

 

AC DROGA Adam Chmielewski

ul. Berlinga 16/25

62-400 Słupca

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 5.556,54

Termin płatności faktury: 30 dni

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%,) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury- 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1) M.P.A.C. Czesław Wardeński, ul. Paderewskiego 20a, 62-300 Września (oferta nr 2), cena oferty brutto: 10.500,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 31,75 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 71,75 pkt.

2) Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/ 4, 62-030 Luboń (oferta nr 4), cena oferty brutto: 12.054,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 27,66 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 67,66 pkt.

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

 

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.