BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
12804429
ostatnia aktualizacja BIP'u:
16-09-2019
Portal - Akty prawne i protokoły
Protokół 22

Protokół

 komisji rewizyjnej

z posiedzenia

w dniu  3 września 2002 roku

Pkt. 1

Przewodniczący Komisji radny Karol Wójcik o godz. 16.30 otworzył posiedzenie komisji.

Zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) w posiedzeniu uczestniczyło 6 członków komisji, co stanowiło quorum pozwalające podejmować prawomocne decyzje.

Goście:

-         Ryszard Szwajca, wiceburmistrz MiG Września,

-         Alfred Bgucki, skarbnik,

-         Jarosław Orłowski, naczelnik wydziału finansowo-budżetowego.

Komisja jednogłośnie przyjęła zaproponowany przez Przewodniczącego komisji porządek obrad (załącznik nr 2).

Porządek obrad:

1.    Otwarcie posiedzenia.

2.    Kontrola wykonania budżetu Miasta i Gminy Września w I-wszym półroczu 2002 roku.

3.    Wolne głosy i wnioski.

4.    Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 2

Alfred Bgucki, skarbnik, omówił informację o przebiegu wykonania budżetu MiG Września w I-wszym półroczu 2002 roku (załącznik nr 3).

Jarosław Orłowski, naczelnik wydziału finansowo-budżetowego, omówił informację dotyczącą egzekucji podatków lokalnych w I-wszym półroczu 2002 r. (załącznik nr 4).

Komisja rewizyjna wnioskuje, by w biuletynie „Wieści z Ratusza” zamieścić informację na temat zasad sprzedaży lokali komunalnych. 

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o informację, ile wpłynęło w tym roku do Urzędu wniosków o wykup lokali komunalnych?

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o przedstawienie informacji na temat egzekucji podatku rolnego od osób prawnych w I-wszym półroczu 2002 r.

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o informację na temat:

-         wpływów z usług Biblioteki ( 92116  §083),

-         wpływów z usług Urzędu MiG Września (75023  §083).

 

Pkt. 3

Komisja zapoznała się z wyjaśnieniami Zarządu MiG Września, dotyczącymi wniosku komisji z dnia 8 sierpnia br. w sprawie remontu posesji przy ul. Fabrycznej 27 we Wrześni (załącznik nr 5).

Termin kolejnego posiedzenia – 10 września br. godz. 16.30.

Pkt.  4

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący komisji o godz. 18.30 zamknął posiedzenie.

Protokół zawiera 2 ponumerowane strony.

Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.

Protokolant:                                                                                                    Przewodniczący:

Robert Klimczak

/-/                                                                                                       komisji rewizyjnej

radny Karol Wójcik

/-/

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.