BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
12798508
ostatnia aktualizacja BIP'u:
13-09-2019
Portal - Akty prawne i protokoły
Protokół 14

Protokół

  Komisji Rewizyjnej

z posiedzenia

w dniu 11 kwietnia 2002 roku

Pkt. 1

Przewodniczący Komisji radny Karol Wójcik o godz. 13.00 otworzył posiedzenie Komisji.

Zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) w posiedzeniu uczestniczyło 6 członków Komisji, co stanowiło quorum pozwalające podejmować prawomocne decyzje.

Goście:

n    Ryszard Szwajca - wiceburmistrz;

n    Alfred Bogucki - skarbnik;

n    Grażyna Filipiak - naczelnik wydziału inwestycyjnego;

n    Jan Krotoszyński - naczelnik wydziału ds. wsi i ochrony środowiska;

n    Bogumił Kwiatkowski - inspektor wydziału komunalno-mieszkaniowego.

Komisja jednogłośnie przyjęła zaproponowany przez Przewodniczącego Komisji porządek obrad (załącznik nr 2).

Porządek obrad:

1.    Otwarcie posiedzenia.

2.    Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Września w 2001 r.

3.    Wolne głosy i wnioski.

4.    Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 2

Grażyna Filipiak naczelnik wydziału inwestycyjnego przedstawiła:

n    informację dotyczącą inwestycji realizowanych w 2001 r. (załącznik nr 3);

n    zadania inwestycyjne na rok 2001 - sprawozdanie finansowe (załącznik nr 4).

Ponadto Grażyna Filipiak wyjaśniła od powiadając na wnioski komisji, że Urząd nie posiada wiedzy, czy wykonawcy inwestycji w zakresie kanalizacji wynajmowali firmy, które brały udział w przetargach na te inwestycje, jako podwykonawców.

W związku z przedstawionymi informacjami radni poprosili o sporządzenie zestawienia tabelarycznego inwestycji w roku 2001, które w poszczególnych rubrykach ma zawierać:

n    nazwa zadania;

n    planowane nakłady w budżecie;

n    kosztorys ślepy;

n    data przetargu oraz przetargowa cena zadania;

n    data podpisania umowy;

n    końcowa zapłacona kwota za wykonanie zadania wraz z informacją dlaczego wystąpiły roboty dodatkowe, jeśli takie były i na jaką kwotę;

n    termin odbioru inwestycji;

n    termin zapłaty za wykonanie inwestycji.

Komisja rewizyjna wnioskuje o sporządzenie zestawienia tabelarycznego inwestycji w roku 2001, które w poszczególnych rubrykach ma zawierać:

n    nazwa zadania;

n    planowane nakłady w budżecie;

n    kosztorys ślepy;

n    data przetargu oraz przetargowa cena zadania;

n    data podpisania umowy;

n    końcowa zapłacona kwota za wykonanie zadania wraz z informacją dlaczego wystąpiły roboty dodatkowe, jeśli takie były i na jaką kwotę;

n    termin odbioru inwestycji;

n    termin zapłaty za wykonanie inwestycji.

Jan Krotoszyński naczelnik wydziału ds. wsi i ochrony środowiska przedstawił:

n    plan finansowo-rzeczowy sołectw w 2001 r. (do wglądu w wydziale);

n    kopie rachunków sołectw w 2001 r. (do wglądu w wydziale).

Bogumił Kwiatkowski inspektor wydziału komunalno-mieszkaniowego, odpowiadając na wnioski komisji wyjaśnił, że wypłacane dodatki mieszkaniowe nie są korelowane z przyzwaniem pomocy z OPS-u, ale Urząd ma świadomość tego, że niektórzy pobierający dodatek mieszkaniowy otrzymują także pomoc finansową z OPS-u.  Od 1 stycznia br. są prowadzone wywiady środowiskowe przez pracowników OPS na zlecenie Urzędu u osób, które składają wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

Komisja zapoznała się z następującymi dokumentami:

n    informacja dotycząca MiG Września w Targach Invest City (załącznik nr 5);

n    informacja nt. kosztów udziału MiG Września w Targach Inwest City oraz wykaz zapłaconych odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty należności (załącznik nr 6);

n    zestawienie sprawozdań  rocznych z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych za rok 2001 r. - przedszkola (załącznik nr 7);

n    uchwała nr XLII/293/01 Rady miejskiej we Wrześni z dnia 29 czerwca 2001 r. w sprawie: zmieniająca uchwałę z dnia 29 grudnia 2000 r. w sprawie budżetu na rok 2001 (załącznik nr 8).

Pkt. 3

Termin kolejnego posiedzenia - 15 IV 2002 r. godz. 13.00.

Pkt.  4

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji o godz. 15.30 zamknął posiedzenie.

Protokół zawiera 3 ponumerowane strony.

Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.

Protokolant:                                                                                     Przewodniczący

Robert Klimczak

/-/                                                                                                       Komisji Rewizyjnej

radny Karol Wójcik

/-/

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.