BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
12956804
ostatnia aktualizacja BIP'u:
18-10-2019
Portal - Zamówienia publiczne
Informacja o unieważnieniu postępowania na wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego WIEŚCI z RATUSZA

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający, Burmistrz Miasta i Gminy Września informuje, że w postępowaniu pn.: wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego „Wieści z Ratusza" w dniu 16.01.2012 r. został złożony wniosek o ponowne rozpatrzenie oferty przez Wykonawcę Nowak Jarocin Marcin Nowak ul. Poznańska 33, 63-200 Jarocin. Wniosek został wniesiony na podstawie art. 181 ust. 1 ustawy wobec czynności Zamawiającego tj. odrzucenia oferty na podstawie at. 89 ust.1 pkt 2 i 6 jako ofertę niezgodną ze SIWZ oraz zawierającą błędy w obliczeniu ceny.

Zamawiający po przeanalizowaniu i dokonaniu ponownej oceny oferty podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 1759 ze zmianami) tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:

Zamawiający przychylił się do wniosku złożonego przez Wykonawcę i ponownie przeanalizował i rozpatrzył ofertę. W związku z powyższym uznano, że oferta Nowak Jarocin Marcin Nowak z Jarocina została niezasadnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pk 2 i 6 ustawy jako oferta niezgodna ze SIWZ oraz zawierająca błędy w obliczeniu ceny. Zamawiający uznał również, że winien w tym wypadku poprawić oczywistą omyłkę rachunkową dotyczącą ceny ofertowej i powiadamiając równocześnie o niej Wykonawcę. Zamawiający również przychylił się do stwierdzenia Wykonawcy, iż w SIWZ zawarte były błędy. Błędy polegały na dwuznacznym określeniu elementu pozycji w tabeli elementów rozliczeniowych stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Zapis numeryczny 1+1 dla rodzaju druku nie był spójny z opisem słownym tj. full kolor na jednej stronie i jeden kolor na drugiej stronie, gdzie opis numerycznie powinien wyglądać: 4+1. W poz. 5 tabeli elementów rozliczeniowych „druk dwustronny 1+1 (full kolor na jednej stronie i jeden na drugiej) kartki formatu A4" Zamawiający nie uwzględnił również jednostki. Jeśli chodzi o błędy merytoryczne tj. niezgodności wynikającej pomiędzy rozdziałem VIII SIWZ i formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 dotyczącym wadium, Wykonawca winien odnieść się do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym w biuletynie zamówień publicznych, bądź zwrócić się z pytaniem do Zamawiającego. Reasumując, Zamawiający uznał, że powyższe błędy mogły mieć wpływ na wynik postępowania przetargowego.

 

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.