Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 16 lutego 2015 r. - Rejestr zmian, rejestr 357, menu 9, artykuł 357 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'OGŁOSZENIE DYREKTORA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WE WRZEŚNI O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE.'

SSK.1110.1.2018Września 9.03.2018 r.

 

OGŁOSZENIE DYREKTORA 
OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WE WRZEŚNI 
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

W celu skorygowania błędu ponawia się ogłoszenie o naborze w następującym brzmieniu;

I. Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisko Kierownik Sekcji Usług Opiekuńczych w pełnym

wymiarze etatu, przeciętnie 40 godzin tygodniowo. Zatrudnienie pracownika nastąpi od dnia

01.04.2018 r. na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

 

II. wymagania niezbędne :

 

. wykształcenie wyższe magisterskie ;

. co najmniej 5 letni staż w pomocy społecznej;

. posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii 
Europejskiej lub obywatelstwa polskiego innych państw , którym na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i posiadanie znajomości języka polskiego

potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

. posiadanie nieposzlakowanej opinii;

. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw

publicznych;

. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/.w stanowisku;

 

III. Dodatkowe wymagania: 
. znajomość procedur związanych z realizacją specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami

psychicznymi;

. znajomość przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych

osobowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;

. umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników oraz

nadzorowania pracy , wysoka kultura osobista;

. komunikatywność i otwartość;

. odpowiedzialność za powierzone zadanie , rzetelność , dokładność;

. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

. koordynowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizacją usług opiekuńczych świadczonych

przez pracowników Sekcji Usług Opiekuńczych oraz nad realizacją usług opiekuńczych dla

osób z zaburzeniami psychicznymi;

. ustalanie szczegółowego zakresu pracy opiekunów , zgodnie z decyzją administracyjną

przyznającą klientom Ośrodka, pomoc w formie usług opiekuńczych;

. prowadzenie instruktażu dla osób świadczących usługi opiekuńcze;

. ustalanie harmonogramu i grafiku pracy opiekunów;

. wystawianie kart pracy;

. organizowanie zastępstwa w czasie nieobecności opiekuna w pracy;

. sporządzanie rozliczeń miesięcznych godzin świadczonych usług

. naliczanie wysokości odpłatności za świadczone usługi oraz sporządzanie listy odpłatności;

. prowadzenie dokumentacji klientów;

. terminowe obejmowanie usługami opiekuńczymi;

. kontrolowanie efektów pracy opiekunek w miejscu zamieszkania osób korzystających z

usług opiekuńczych;

. podnoszenie jakości świadczonych usług;

. sprawozdawczość;

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze , wskaźnik zatrudnienia

osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej we Wrześni, w rozumieniu ustawy o

rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienie osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

VI. Warunki pracy na danym stanowisku:

. praca w pełnym wymiarze czasu pracy;

. miejsce pracy – stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Ośrodka Pomocy

Społecznej we Wrześni, wewnątrz budynku znajduje się winda, umożliwiająca dostęp

na w/w piętro, oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym, klimatyzacja;

. charakter pracy – praca nad dokumentacją oraz przy stanowisku komputerowym wymagająca

sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji ciała; praca pod presją czasu, wymagająca dużego

stopnia samodzielności, a także umiejętności pracy w grupie; praca wykonywana również w

miejscu realizowania obowiązków pracowniczych przez opiekuna OPS, tj. w miejscu

zamieszkania klientów, korzystających z usług opiekuńczych;

. konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z ustawą o pracownikach

samorządowych;


VII. Wymagane dokumenty: 
1. List motywacyjny.

2. CV – życiorys.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wg wzoru dostępnego na 
stronie BIP Września.
4. Kserokopie świadectw pracy.

5. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

6. Oświadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem o pełnej zdolności do czynności

prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o nie karalności za przestępstwa popełnione

umyślnie lub umyślnie przestępstwa skarbowe.

7. Oświadczenie kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem o treści : Wyrażam zgodę na

przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb realizacji procesu

rekrutacji z godnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych

oraz ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 ( t. j Dz. U. z 2016 r.

poz. 902 ze zm ) .


VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów: 

Wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Ośrodka Pomocy

Społecznej we Wrześni ul. Fabryczna 14 ( kancelaria ) w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„ Nabór na wolne stanowisko kierownik Sekcji Świadczeń opiekuńczych „ lub przesłać pocztą na w/w adres w terminie do 26 marca 2018 r. ( decyduje data wpływu do OPS ).

Oferty kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Ośrodku pomocy Społecznej we Wrześni zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w OPS we Wrześni prze z okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru dokumentów.

 

Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni nie odsyła dokumentów kandydatom.

 

 
ZAŁĄCZNIKI:
 
Kwestionariusz osobowy (odt)

Metryka

data wytworzenia
2018-03-09
data udostępnienia
2018-03-09
sporządzone przez
opublikowane przez
Zaworski Sławomir
data wykonania
2020-09-09
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.