Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Dostępność MRD - tekst do odczytu maszynowego Informacja o zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Informacja o zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, bieżące, menu 381 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

Informacja o zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

Czym się zajmujemy

Jesteśmy urzędem administracji samorządowej. Zajmujemy się sprawami publicznymi
o znaczeniu lokalnym oraz zadaniami zleconymi z zakresu administracji rządowej. W Urzędzie wykonuje się zadania wynikające między innymi z ustawy o samorządzie gminnym. Na czele Urzędu stoi Burmistrz Miasta i Gminy Września. Urząd Miasta i Gminy we Wrześni mieści się
w pięciu lokalizacjach. Budynki Urzędu są zlokalizowane przy ulicy Ratuszowej 1, ulicy Fabrycznej 14, ulicy Chopina 8, ulicy Chopina 9 oraz ulicy Witkowskiej 3.

W jakich godzinach pracujemy

Urząd Miasta i Gminy we Wrześni jest otwarty:

w poniedziałki – od 8.00 do 16.00,

od wtorku do piątku – od 7.30 do 15.00.

Jak skontaktować się z Urzędem Miasta i Gminy we Wrześni

  • osobiście w godzinach pracy Urzędu;

  • telefonicznie dzwoniąc pod numer: 61 640 40 40;

  • listownie: pisząc pismo i wysyłając je na ogólny adres: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni, ulica Ratuszowa 1, 62-300 Września;

  • mailowo: pisząc wiadomość na adres e-mail wrzesnia@wrzesnia.pl;

  • faxem wysyłając pismo pod numer: 61 640 40 44;

  • za pomocą platformy ePUAP. Adres skrzynki podawczej Urzędu na platformie ePUAP to: /303005/skrytka;

  • osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z pracownikiem Urzędu za pośrednictwem tłumacza online poprzez stronę internetową Urzędu lub poprzez stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej. Usługa jest całkowicie bezpłatna, dostępna przez cały czas pracy Urzędu i nie wymaga wcześniejszego umawiania;

  • osoby niedosłyszące mogą skorzystać z pętli indukcyjnej, która jest dostępna w każdym budynku Urzędu.

Metryka

sporządzono
2021-09-03 przez
udostępniono
2021-09-03 00:00 przez Majorczyk Anna
zmodyfikowano
2021-09-03 13:56 przez Majorczyk Anna
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
8540
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.