Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad inwestycjami: część 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Psarach Polskich, część 2 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Parkowej we Wrześni, część 3 - budowa drogi gminnej w ul. Wierzbowej w Bierzglinku.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Psarach Polskich została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
AC DROGA Adam Chmielewski
ul. Berlinga 16/25
62-400 Słupca
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 2.088,66 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%,) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury- 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/ 4, 62-030 Luboń (oferta nr 4), cena oferty brutto: 5.904,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 21,23 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 61,23 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto, Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 2 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Parkowej we Wrześni została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
AC DROGA Adam Chmielewski
ul. Berlinga 16/25
62-400 Słupca
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 1.033,62 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%,) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury- 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/ 4, 62-030 Luboń (oferta nr 4), cena oferty brutto: 3.444,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 18,01 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 58,01 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający zawiadamia również, że w niniejszym postępowaniu w części 3 - budowa drogi gminnej w ul. Wierzbowej w Bierzglinku została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
AC DROGA Adam Chmielewski
ul. Berlinga 16/25
62-400 Słupca
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 5.556,54 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%,) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury- 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) M.P.A.C. Czesław Wardeński, ul. Paderewskiego 20a, 62-300 Września (oferta nr 2), cena oferty brutto: 10.500,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 31,75 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 71,75 pkt.
2) Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/ 4, 62-030 Luboń (oferta nr 4), cena oferty brutto: 12.054,00 zł, termin płatności faktury - 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 27,66 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 67,66 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.