Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Rada Miejska we Wrześni Protokoły z Komisji Protokoły z Komisji Rewizyjnej
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Protokół 24 - Protokoły z Komisji Rewizyjnej, menu 100, artykuł 574 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Protokoły z Komisji Rewizyjnej

Protokół 24

Protokół

 komisji rewizyjnej

z posiedzenia

w dniu  20 września 2002 roku

 

 

Pkt. 1

 

Przewodniczący Komisji radny Karol Wójcik o godz. 13.00 otworzył posiedzenie komisji.

Zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) w posiedzeniu uczestniczyło 4 członków komisji, co stanowiło quorum pozwalające podejmować prawomocne decyzje.

 

Goście:

-         Ryszard Szwajca, zastępca burmistrza MiG Września,

-         Kunegunda Zakrzewska, naczelnik wydziału gospodarki gruntami i architektury,

-         Alfred Bogucki, skarbnik MiG Września.

 

Komisja jednogłośnie przyjęła zaproponowany przez Przewodniczącego komisji porządek obrad (załącznik nr 2).

 

Porządek obrad:

 

1.    Otwarcie posiedzenia.

2.    Kontrola wykonania budżetu MiG Września w I-wszym półroczu 2002 roku.

3.    Wolne głosy i wnioski.

4.    Zamknięcie posiedzenia.

 

Pkt. 2

 

Alfred Bogucki skarbnik przedstawił informację dotyczącą zastosowanych ulg w poszczególnych podatkach lokalnych w I-wszym półroczu 2002 r. (załącznik nr 3).

 

Przewodniczący komisji wyraził opinię, że przedstawiona informacja nie spełnia oczekiwań członków komisji, ponieważ miał to być imienny wykaz. Przewodniczący jest zdania, że stanowisko Zarządu MiG Września jest sprzeczne z precedensowym wyrokiem NSA z czerwca br.  

 

Alfred Bogucki skarbnik przedstawił pismo Wojewody Wielkopolskiego w sprawie zwiększenia dotacji celowej na rok 2002 z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania własnego w zakresie dożywiania uczniów (załącznik nr 4).

 

Kunegunda Zakrzewska, naczelnik wydziału gospodarki gruntami i architektury omówiła zagadnienia dotyczące sprzedaży lokali komunalnych:

-         sprzedaż lokali komunalnych w budynku mieszkalnym przy ul. Batorego 8 we Wrześni (załącznik nr 5),

-         sprzedaż lokali jest możliwa w 27 nieruchomościach,

-         nowe budynki są przeznaczane do sprzedaży co roku,

-         intencją gminy jest, by sprzedawać, jeśli jest to możliwe, jak najwięcej.

 

Radny Jerzy Sadowski wyraził opinię, że w budżecie gminy powinna być wydzielona kwota na przygotowywania budynków do sprzedaży.

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o informację na jakich są naliczane przez ZGM czynsze w budynku przy ul. Batorego 8 we Wrześni.

 

Komisja rewizyjna wnioskuje, by na najbliższej sesji przedstawiono Radzie informację nt. dożywiania dzieci w szkołach. 

 

Wnioski pokontrolne

 

Komisja rewizyjna nie wnosi uwag do sposobu wykonania budżetu Miasta i Gminy Września w I-wszym półroczu 2002 roku.

 

Wątpliwości komisji rewizyjnej budzi:

-         niskie wykonanie planu sprzedaży lokali komunalnych; komisja proponuje, by w kolejnych budżetach 30% planowanych dochodów ze sprzedaży lokali komunalnych przeznaczać na przygotowanie lokali na sprzedaż.

-         niskie wykonanie budżetu w zakresie dożywiania uczniów; komisja rewizyjna ma poważne obawy, czy wszyscy uczniowie, spełniający kryteria, na terenie naszej gminy są objęci tą formą pomocy.

 

Pkt.  4

 

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący komisji o godz. 15.00 zamknął posiedzenie.

Protokół zawiera 2 ponumerowane strony.

Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.

 

Protokolant:                                                                                                   

Przewodniczący:

Robert Klimczak

/-/

                                                                                                      

komisji rewizyjnej

radny Karol Wójcik

/-/

Metryka

sporządzono
2003-05-13 przez Michał Lipiecki
udostępniono
2003-05-13 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-19 09:25 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1351
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.