Zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2021 roku
Zawiadomienie o odstąpieniu Wykonawcy od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia, iż Wykonawca SIGMA Joanna Rąpała ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, odstąpił od podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zmianami) dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert ważnych pozostałych w postępowaniu wykonawców i wybrał najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę nr 5 złożoną przez:
PRINTEX Sp. z o.o. Sp.k.
Al. Piłsudskiego 105B
05-270 Marki
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 184.794,33złotych,
Skrócenie terminu dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%,skrócenie terminu dostaw cząstkowych –30%, termin płatności faktury - 10%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena –60,00pkt,skrócenie terminu dostaw cząstkowych-30,00 pkt, termin płatności faktury – 10,00 pkt,łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.