Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Prawo lokalne Zarządzenia Burmistrza Rocznik 2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ZARZĄDZENIE Nr 122/2023 - Rocznik 2023, menu 458, artykuł 10631 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rocznik 2023

ZARZĄDZENIE Nr 122/2023

Zarządzenie nr 122

Burmistrza Miasta i Gminy Września

z dnia 1 czerwca 2023 r.

 


w sprawie: zmiany zarządzenia nr 101 Burmistrza Miasta i Gminy we Wrześni z dnia 21 kwietnia 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni.

 

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) zarządza się, co następuje:

 


§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni nadanym na mocy zarządzenia nr 101 Burmistrza Miasta i Gminy we Wrześni z dnia 21 kwietnia 2022 roku wprowadza się następujące zmiany:

 

§ 3 otrzymuje brzmienie:

§ 3. 1. Urząd Miasta i Gminy jest jednostką budżetową.
2. Siedziba Urzędu znajduje się we Wrześni przy ul. Ratuszowej 1.

3. Wchodzące w skład Urzędu poniższe wydziały, referaty i stanowiska znajdują się tj.:

a) Wydział Spraw Obywatelskich z Urzędem Stanu Cywilnego we Wrześni przy ul. Chopina 9,

b) Wydział Gospodarki Mieszkaniowej we Wrześni przy ul. Chopina 9,

c) Stanowisko ds. obrony Cywilnej, Wojskowych i BHP oraz Pełnomocnik ds. Niejawnych we Wrześni przy ul. Chopina 9,

d) Referat Komunalny we Wrześni przy ul. Chopina 8.

 


§ 7. 1. otrzymuje brzmienie:

§ 7. 1. Struktura Urzędu obejmuje:

1) wydziały,

2) referaty,

3) stanowiska samodzielne.

2. Wydziały mogą się dzielić na referaty i stanowiska. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o biurze lub zespole należy rozumieć przez to referaty.

3. W skład Urzędu wchodzą:

1) Wydział Organizacyjny,

a) Referat Obsługi Administracyjnej,

b) Referat Informatyki,

c) Referat Obsługi Inwestorów,

2) Wydział Podatkowy,

3) Wydział Księgowości,

4) Wydział Inwestycyjno – Komunalny,

a) Referat Inwestycyjny,

b) Referat Komunalny,

c) Referat Zamówień Publicznych,

5) Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury,

6) Wydział Gospodarki Mieszkaniowej,

7) Wydział Spraw Obywatelskich z Urzędem Stanu Cywilnego,

a) Referat Ewidencji Ludności,

b) Referat Dowodów Osobistych,

8) Wydział Oświaty, Kultury i Sportu,

a) Referat Księgowości Oświatowej,

9) Biuro Rady Miejskiej,

10) Główny Specjalista ds. Kadr i Szkoleń,

a) Stanowisko ds. Kadr i Szkoleń,

11) Zespół Radców Prawnych,

12) Stanowisko ds. Obrony Cywilnej, Wojskowych i BHP,

13) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych,

14) Wydział Porządku ze Strażą Miejską,

a) Referat Zieleni Miejskiej,

15) Inspektor Ochrony Danych,

16) Audytor wewnętrzny,

17) Stanowisko ds. Windykacji.

4. Graficzny schemat organizacyjny Urzędu określa załącznik do Regulaminu.

 

§ 27. otrzymuje brzmienie:

§ 27. Do zadań Głównego Specjalisty ds. Kard i Szkoleń oraz Stanowiska ds. kadr i szkoleń należy:
1) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych (poza oświatą),
2) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników,
3) prowadzenie ewidencji czasu pracy,
4) kierowanie na badania profilaktyczne opieki medycznej pracowników Urzędu,
5) koordynowanie przebiegu wolontariatu, praktyk uczniowskich i studenckich,
6) podejmowanie i prowadzenie spraw dotyczących prac interwencyjnych, robót publicznych,
umów absolwenckich i stażów pracy – współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy,
7) sporządzanie wydruków i zestawień na potrzeby Komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych,
8) przyjmowanie oświadczeń pracowników i ich weryfikacja,
9) sporządzanie umów zleceń pracowników oraz umów dot. kilometrówek,
10) przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu, świadectw pracy i opinii,
11) sporządzanie sprawozdań Z-03, Z-05, Z-06, Z-12 i Z-14,
12) prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
13) kontrola przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie spraw
pracowniczych,
14) zarządzanie danymi dotyczących składników płacy pracowników,
15) przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania ustalonego porządku i dyscypliny
pracy.

 


§ 40. otrzymuje brzmienie:

§ 40. Wydział i referaty przy znakowaniu akt używają symboli:

1) Wydział Organizacyjny - WOR

a) Referat Obsługi Administracyjnej - WOR.OA

b) Referat Informatyki - WOR.SI

c) Referat Obsługi Inwestorów - WOR.OI

2) Wydział Podatkowy - WP

3) Wydział Księgowości - WKS

4) Wydział Inwestycyjno – Komunalny - WIK

a) Referat Inwestycyjny - WIK.RI

b) Referat Komunalny - WIK.RK

c) Referat Zamówień Publicznych - WIK.ZP

5) Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury - WGA

6) Wydział Gospodarki Mieszkaniowej - WGM

7) Urząd Stanu Cywilnego - USC

Wydział Spraw Obywatelskich - WSO

a) Referat Ewidencji Ludności - WSO.EL

b) Referat Dowodów Osobistych - WSO.DO

8) Wydział Oświaty, Kultury i Sportu - WOS

a) Referat Księgowości Oświatowej - WOS.RO

9) Biuro Rady Miejskiej - BR

10) Główny Specjalista ds. Kadr i Szkoleń - KP

a) Stanowisko ds. Kadr i Szkoleń - KP.KS

11) Zespół Radców Prawnych - ZR

12) Stanowisko ds. Obrony Cywilnej,Wojskowych i BHP - OC

13) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych - PIN

14) Straż Miejska - WSM

Wydział Porządku - WPO

a) Referat Zieleni Miejskiej, - WPO.ZM

15) Inspektor Ochrony Danych - IOD

16) Audytor Wewnętrzny - AW

17) Stanowisko ds. Windykacji - WIN

 


§ 41. otrzymuje brzmienie:

§ 41. 1. Indywidualne sprawy obywateli załatwiane są w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz przepisach szczególnych.

2. Wprowadza się system obsługi interesantów poprzez umawianie spotkań i organizację ich w miejscach wyznaczonych do obsługi.
3. Pracownicy Urzędu są zobowiązani do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw obywateli, kierując się przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.
4. Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie indywidualnych spraw obywateli ponoszą naczelnicy wydziałów i kierownicy referatów oraz pozostali pracownicy, zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.
5. Kontrolę i koordynację działań Urzędu w zakresie załatwiania indywidualnych spraw
obywateli, w tym zwłaszcza skarg sprawuje Sekretarz.

 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

BURMISTRZ

/-/ Tomasz Kałużny

 

 

Załącznik do Zarządzenia nr 122 Burmistrza Miasta i Gminy Września z dnia 1 czerwca 2023 r. (PDF, 1363,0 KB)

Metryka

sporządzono
2023-06-14 przez Wydział Organizacyjny
udostępniono
2023-06-14 13:57 przez Dzierżyńska Ilona
zmodyfikowano
2023-07-13 14:39 przez Dzierżyńska Ilona
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
516
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.