Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o unieważnieniu czynności unieważnienia postępowania na naprawę remonty i bieżące utrzymanie dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych oraz innych terenów gruntowych w Gminie Września w 2019 roku oraz ponownej ocenie oferty i wy - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 2090 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o unieważnieniu czynności unieważnienia postępowania na naprawę remonty i bieżące utrzymanie dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych oraz innych terenów gruntowych w Gminie Września w 2019 roku oraz ponownej ocenie oferty i wy

Zawiadomienie o unieważnieniu czynności unieważnienia postępowania na

naprawę remonty i bieżące utrzymanie dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych oraz

innych terenów gruntowych w Gminie Września w 2019 roku oraz ponownej ocenie

oferty i wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający, Gmina Września działając na podstawie art. 7 ust.1 i art. 181 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) w związku z uznaniem zasadności informacji przekazanej przez Wykonawcę, zawiadamia o unieważnieniu czynności unieważnienia postępowania na naprawę remonty i bieżące utrzymanie dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych oraz innych terenów gruntowych w Gminie Września w 2019 roku dokonanej w dniu 01.02.2019 r. oraz ponownej ocenie oferty i wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 roku., poz. 1986 ze zm.) zawiadamia, iż w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 1 złożona przez:

Przedsiębiorstwo „DROG-KAR" Ryszard Karalus

Gutowo Małe, ul. Powidzka 16

62-300 Września

Cena oferty brutto: 182.532,00 złotych

Termin płatności faktury: 30 dni

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (Cena-60%, Termin płatności faktury-40%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryterium wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium Cena - 60,00 pkt., w kryterium Termin płatności faktury - 40,00 pkt., łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

 

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dniod dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

Metryka

sporządzono
2019-02-13 przez Monika Musielak
udostępniono
2019-02-13 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-09-17 14:55 przez Zaworski Sławomir
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
192
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.