Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 411552
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 411552 " prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 207.000 euro. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 411552 " wpłynęła 1 oferta:
- oferta nr 1 - złożona przez PBS „Dit" Ryszard Przybył ul. Kościuszki 60/4, 62-300 Września, cena oferty brutto: 61.500,00 rękojmia 36 miesięcy,
Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła 30.000,00 złotych brutto. Cena brutto oferty najkorzystniejszej złożonej w niniejszym postępowaniu przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 411552 " zostaje unieważnione.