Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na przebudowę nawierzchni dróg gminnych wraz z unieważnieniem
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu
w części 1 - nakładka asfaltowa w ul. Gospodarskiej w Kaczanowie została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
Zakład Wielobranżowy „TRANS BRUK"
Marek Begier
ul. Wiosny Ludów 58
62-330 Nekla
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 200.253,23 złotych
Skrócenie terminu wykonania zamówienia: 20 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40,00 pkt., łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 1 wpłynęła tylko jedna oferta.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
w części 3 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Obłaczkowie dz. geod. Nr 84 została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
Zakład Wielobranżowy „TRANS BRUK"
Marek Begier
ul. Wiosny Ludów 58
62-330 Nekla
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 111.668,01 złotych
Skrócenie terminu wykonania zamówienia: 20 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40,00 pkt., łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 1 wpłynęła tylko jedna oferta.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający, Gmina Września działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w części 2 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Słomowie dz. geod. Nr 110 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w części 2 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Słomowie dz. geod. Nr 110 wpłynęła 1 oferta złożona przez Zakład Wielobranżowy „TRANS BRUK" Marek Begier, ul. Wiosny Ludów 58, 62-330 Nekla, wartość oferty brutto: 144.972,72 złotych, skrócenie terminu wykonania zamówienia: 20 dni.
Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (część 2), która wynosiła: 117.000,00 złotych brutto. Cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę nawierzchni dróg gminnych w części 2 - nakładka asfaltowa na drodze gminnej w Słomowie dz. geod. Nr 110 zostało unieważnione.