Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Protokół ze wspólnego posiedzenia komisji rozwoju wsi, komisji bezpieczeństwa i polityki społecznej, komisji edukacji oraz komisji komunalno-finansowej - Rejestr zmian, rejestr 837, menu 9, artykuł 837 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Protokół 22'

Protokół

 komisji rewizyjnej

z posiedzenia

w dniu  3 września 2002 roku

 

 

Pkt. 1

 

Przewodniczący Komisji radny Karol Wójcik o godz. 16.30 otworzył posiedzenie komisji.

Zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) w posiedzeniu uczestniczyło 6 członków komisji, co stanowiło quorum pozwalające podejmować prawomocne decyzje.

 

Goście:

 

-         Ryszard Szwajca, wiceburmistrz MiG Września,

-         Alfred Bgucki, skarbnik,

-         Jarosław Orłowski, naczelnik wydziału finansowo-budżetowego.

 

Komisja jednogłośnie przyjęła zaproponowany przez Przewodniczącego komisji porządek obrad (załącznik nr 2).

 

Porządek obrad:

 

1.    Otwarcie posiedzenia.

2.    Kontrola wykonania budżetu Miasta i Gminy Września w I-wszym półroczu 2002 roku.

3.    Wolne głosy i wnioski.

4.    Zamknięcie posiedzenia.

 

Pkt. 2

 

Alfred Bgucki, skarbnik, omówił informację o przebiegu wykonania budżetu MiG Września w I-wszym półroczu 2002 roku (załącznik nr 3).

 

Jarosław Orłowski, naczelnik wydziału finansowo-budżetowego, omówił informację dotyczącą egzekucji podatków lokalnych w I-wszym półroczu 2002 r. (załącznik nr 4).

 

Komisja rewizyjna wnioskuje, by w biuletynie „Wieści z Ratusza” zamieścić informację na temat zasad sprzedaży lokali komunalnych. 

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o informację, ile wpłynęło w tym roku do Urzędu wniosków o wykup lokali komunalnych?

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o przedstawienie informacji na temat egzekucji podatku rolnego od osób prawnych w I-wszym półroczu 2002 r.

 

Komisja rewizyjna wnioskuje o informację na temat:

-         wpływów z usług Biblioteki ( 92116  §083),

-         wpływów z usług Urzędu MiG Września (75023  §083).

 

 

Pkt. 3

 

Komisja zapoznała się z wyjaśnieniami Zarządu MiG Września, dotyczącymi wniosku komisji z dnia 8 sierpnia br. w sprawie remontu posesji przy ul. Fabrycznej 27 we Wrześni (załącznik nr 5).

 

Termin kolejnego posiedzenia – 10 września br. godz. 16.30.

 

Pkt.  4

 

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący komisji o godz. 18.30 zamknął posiedzenie.

Protokół zawiera 2 ponumerowane strony.

Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.

 

Protokolant:                                                                                                   

Przewodniczący:

Robert Klimczak

/-/                                                                                                      

komisji rewizyjnej

radny Karol Wójcik

/-/

Metryka

data wytworzenia
2003-05-13
data udostępnienia
2003-05-13
sporządzone przez
Michał Lipiecki
opublikowane przez
Zaworski Sławomir
data wykonania
2020-09-11
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.