Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Protokół - Rejestr zmian, rejestr 562, menu 9, artykuł 562 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Protokół z Komisji Rewizyjnej z dnia 24 września 2019 r.'

Protokół
z posiedzenia
Komisji Rewizyjnej
z dnia 24 września 2019 r.

 

Pkt 1
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 9.00 otworzył posiedzenie Komisji. W posiedzeniu uczestniczyło 3 członków Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 1).

Uczestnicy posiedzenia nie będący członkami Komisji:
Anita Grabarek, młodszy referent  w Biurze Rady,
Agnieszka Kasprzak, samodzielny referent w Biurze Rady.


Pkt 2
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca przedstawił porządek obrad Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 2).


1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Kontrola realizacji Uchwały Nr IV/29/2018 Rady Miejskiej z dnia 27 grudnia 2018 roku w sprawie wykazu wydatków budżetu na 2018 rok, które nie wygasają z upływem roku budżetowego (zadania od nr 9 do nr 13).
4. Wolne głosy i wnioski.
5. Zakończenie posiedzenia.


Komisja Rewizyjna w obecności 3 radnych jednogłośnie przyjęła porządek obrad.

Pkt 3 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
 zaproponował, by komisja zapoznała się z dokumentacją dotyczącą kontroli zadań od nr 9 do nr 13 wg.  załącznika do uchwały Nr IV/29/2018 Rady Miejskiej z dnia 27 grudnia 2018 roku w sprawie wykazu wydatków budżetu na 2018 rok, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.


Zad. 9  „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gozdowie”.

Plan                                                     151.877,69 zł
Wydatkowano                                     151.877,69 zł
Środki niewykorzystane                                 0,00 zł

FV nr 1/2019 z dnia 7 stycznia 2019 r.-  nr księgowy F19/67            49.562,31 zł
Umowa nr WIK.ZP.272.10.161.2018 z dnia 14 listopada 2018 r.


FV nr 3/2019 z dnia 1 lutego 2019 r. - F19/602
Umowa nr WIK.ZP.272.10.161.2018 z dnia 14 listopada 2018 r.     102.315,38 zł

Komisja Rewizyjna w trakcie kontroli realizacji zadania stwierdziła, że całkowita wartość inwestycji zawarta w  budżecie 2019 r. wynosiła 205.672,49 zł. W roku budżetowym 2018 roku zrealizowano częściowo inwestycje i 5 grudnia 2018 r. wystawiono częściową FV nr 37/2018 na kwotę 53.794,80 zł, którą zapłacono w roku budżetowym 2018. Pozostała część zadania to środki niewygasające wykazane w załączniku do uchwały o środkach niewygasających na kwotę  151.877,69 zł, które rozliczono FV nr 1/2019 na kwotę 49.562,31 zł,  (nr księgowy F 19/67), FV nr 3/2019 na kwotę 102.315,38 zł ( nr księgowy F 19/602).


Zad. 10  „Zakup systemu i sprzętu do zarządzania, inwentaryzacji i ewidencji środków trwałych prace wdrożeniowe, konfiguracja ustawień oraz import danych”.


Plan                                               3.600,00 zł

Wydatkowano                                3.600,00 zł

Środki niewykorzystane                       0,00 zł

FV nr  227/04/2019 z dnia 11 kwietnia 2019 r. - nr księgowy F19/1881                    3.600,00 zł
Umowa  nr WIK.ZP.272.10.171.2018 z dnia 28 listopada 2018 r.

Komisja Rewizyjna w trakcie kontroli realizacji zadania stwierdziła, że w roku budżetowym 2018 zapłacono łącznie kwotę 38.570,55 zł, natomiast na podstawie FV nr 227/04/2019 z 11 kwietnia 2019 r.  uregulowano należność w kwocie 3.600,00 zł i zadanie zostało zrealizowane.


Zad. 11 „Adaptacja pomieszczenia wentylatorni na kotłownię – budynek dla obsługi zieleni przy ulicy Leśnej  we Wrześni”.

Plan                                                               125.437,86 zł

Wydatkowano                                               125.437,86 zł


Środki niewykorzystane                                            0,01 gr


FV nr 01/01/2019 z dnia 22 stycznia 2019 r. - nr księgowy F19/180                 100.799,24  zł
FV nr 01/03/2019 z dnia 14 marca 2019 r. - nr księgowy   F19/1216                  24. 638,61 zł
Umowa nr WIK.ZP.272.10.152.2018 z dnia 7 listopada 2018 r.                         189.600,98  zł

Komisja Rewizyjna w trakcie kontroli realizacji zadania stwierdziła, że zgodnie z umową nr WIK.ZP.272.10.152.2018 z dnia 7 listopada 2018 r. oraz aneksem do powyższej umowy, łączna wartość zadania wynosi 209.600,98 zł. W roku budżetowym 2018 r. na podstawie FV z 11 grudnia 2018 r. zrealizowano częściową zapłatę w kwocie 84.163,12 zł, pozostałe środki zrealizowano w wysokości 125.437,85 zł na podstawie Fv nr 01/01/2019  100.799,24 zł oraz FV nr 01/03/2019   24.638,61 zł.

Komisja Rewizyjna w trakcie kontroli realizacji zadania stwierdziła, że niewykorzystane środki na realizację tego zadania wyniosły 1 grosz. Komisja  nie wnosi zastrzeżeń  do realizacji tego zadania. 


Zad. 12  „Zabezpieczenie budynku mieszkalnego komunalnego wielorodzinnego w Gonicach przed wodami podziemnymi i opadowymi”.

Plan                                              128.697,79 zł

Wydatkowano                              128.697,79 zł

Środki niewykorzystane                          0,00 zł


FV nr 3/2019 z dnia 28 stycznia 2019 r.- nr księgowy F19/511                          128.697,79 zł
Umowa nr WIK.ZP.272.10.185.2018 z dnia 18 grudnia 2018 r.    

Komisja Rewizyjna stwierdziła prawidłową realizację zadania oraz 100% wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na ten remont.                                           


Zad. 13 „Remont dachu przy ulicy Kościuszki 24 we Wrześni ”.

Plan                                               75.000,00 zł

Wydatkowano                               74.999,65 zł


Środki niewykorzystane                         0,35 gr

FV nr 15/2019 z dnia 29 kwietnia 2019 r. - nr księgowy F 19/2154                74.999,65 zł
Umowa nr WIK.ZP.272.10.184.2017 z dnia 27 grudnia 2017 r.

Komisja Rewizyjna stwierdza, że niewykorzystane środki to kwota 0,35 groszy, natomiast 
wydatkowana kwota to 2.854.800,15 zł, niewykorzystane środki zostały przelane z rachunku gminy Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni  na rachunek gminy, na kwotę 213.409,11 zł jako zwrot środków niewygasających 2018 r.

             
                                                                 
Pkt 4,5
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 10:10 zamknął posiedzenie Komisji. Protokół zawiera 6 ponumerowanych stron. Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy Września.

 

Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej 

/-/radny Ryszard Szwajca





Zastępca Komisji Rewizyjnej

/-/radny Radosław Garbarek




członek Komisji Rewizyjnej

/-/radny Bogumił Kwiatkowski




Protokolant
Agnieszka Kasprzak

 

Metryka

data wytworzenia
2019-11-04
data udostępnienia
2019-11-04
sporządzone przez
Agnieszka Kasprzak
opublikowane przez
Zaworski Sławomir
data wykonania
2020-09-10
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.