Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Protokół z I wspólnego posiedzenia komisji V kadencji - Rejestr zmian, rejestr 577, menu 9, artykuł 577 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 12 lutego 2019 r.'

Protokół
z posiedzenia
Komisji Rewizyjnej
z dnia 12 lutego 2019 r.

 

 

Pkt 1
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 9.00 otworzył posiedzenie Komisji. W posiedzeniu uczestniczyło 3 członków Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 1).

Uczestnicy posiedzenia nie będący członkami Komisji:
Jarosław Kowalewski, radny Rady Miejskiej,
Anita Grabarek, młodszy referent  w Biurze Rady,
Agnieszka Kasprzak, samodzielny referent w Biurze Rady.


Pkt 2
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca przedstawił porządek obrad Komisji Rewizyjnej (załącznik nr 2).


1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Sprawy organizacyjne Komisji Rewizyjnej.
4. Omówienie projektu Planu Pracy na rok 2019.
5. Wolne głosy i wnioski.
6. Zakończenie posiedzenia.




Pkt 3 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
  w ramach spraw organizacyjnych, zaproponował wybór Zastępcy Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej proponując kandydaturę  radnego Radosława Garbarka. Radny wyraził tym samym zgodę na kandydowanie.


Komisja Rewizyjna w obecności 3 radnych, 2 głosami „za”, 0 „przeciw”, 1 głosem wstrzymującym się wybrała radnego Radosława Garbarka na Zastępcę Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
 

Pkt 4 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
 zaproponował, by komisja przygotowała Plan Pracy na rok 2019 (załącznik nr 3).

Komisja Rewizyjna w obecności 3 radnych jednogłośnie pozytywnie zaopiniowała Plan Pracy na 2019 rok.

Ustalono, że kolejne posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się w miesiącu marcu, a przedmiotem posiedzenia będzie ocena wykonania uchwały Rady Miejskiej o środkach niewygasających z upływem roku budżetowego 2017. 

Pkt 5 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca
 poprosił o przygotowanie pisma do Radcy Prawnego Urzędu Miasta i Gminy z zapytaniem jaki obowiązek spoczywa na Komisji Rewizyjnej dotyczący art. 18 ust. 2 pkt 4a  ustawy o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 994, 1000, 1349, 1432 i 2500)?


Pkt 6
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, radny Ryszard Szwajca o godz. 11:15 zamknął posiedzenie Komisji. Protokół zawiera 3 ponumerowane strony. Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy Września.

 

Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej 

/-/radny Ryszard Szwajca



Zastępca Komisji Rewizyjnej

/-/radny Radosław Garbarek



członek Komisji Rewizyjnej

/-/radny Bogumił Kwiatkowski




Protokolant
/-/Agnieszka Kasprzak

 

Metryka

data wytworzenia
2019-02-28
data udostępnienia
2019-02-28
sporządzone przez
opublikowane przez
Zaworski Sławomir
data wykonania
2020-09-10
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.