Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 1 - budowa ulicy łączącej ul. Wrocławską (DK nr 15) z ul. Kaliską (DG) we Wrześni została wybrana oferta nr 7 złożona przez:
MD Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie
Dariusz Śródecki
ul. Półwiejska 5
62-025 Kostrzyn Wielkopolski
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 8.610,00 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 1 wpłynęły poniższe ważne oferty:
1) OTR Projekt Piotr Adamski ul. Mickiewicza 3/7, 60-833 Poznań - oferta nr 1 - cena oferty brutto: 35.428,92 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 14,58 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 54,58 pkt.
2) Projekty Nadzory Doradztwo mgr inż. Jolanta Kubczak ul. Waryńskiego 24, 62-300 Września -oferta nr 2 - cena oferty brutto: 19.800,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 26,09 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 66,09 pkt.
3) M.P.A.C. Czesław Wardeński ul. Paderewskiego 20A, 62-300 Września - oferta nr 4 - cena oferty brutto: 15.900,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 32,49 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 72,49 pkt.
4) Zakład Usług Technicznych inż. Czesław Młynarczyk ul. Gen. Taczaka 5, 88-300 Mogilno - oferta nr 5- cena oferty brutto: 29.520,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 17,50 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 57,50 pkt.
5) HS Projekt Henryk Sodkiewicz, Gorazdowo 17, 62-305 Sokolniki - oferta nr 6 - cena oferty brutto: 18.327,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 28,19 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 68,19 pkt.
6) Przedsiębiorstwo „DROG-KAR" Gutowo Małe, ul. Powidzka 16, 62-300 Września - oferta nr 8 - cena oferty brutto: 18.450,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 28,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 68,00 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
W niniejszym postępowaniu w części 2 - budowa bieżni rekreacyjnej nad zalewem Września została wybrana oferta nr 7 złożona przez:
MD Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie
Dariusz Śródecki
ul. Półwiejska 5
62-025 Kostrzyn Wielkopolski
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 3.567,00 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 2 wpłynęły poniższe ważne oferty:
1) OTR Projekt Piotr Adamski ul. Mickiewicza 3/7, 60-833 Poznań - oferta nr 1 - cena oferty brutto: 4.280,40 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 50,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 90,00 pkt.
2) Projekty Nadzory Doradztwo mgr inż. Jolanta Kubczak ul. Waryńskiego 24, 62-300 Września - oferta nr 2 - cena oferty brutto: 5.800,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 36,90 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 76,90 pkt.
3) Zakład Usług Technicznych inż. Czesław Młynarczyk ul. Gen. Taczaka 5, 88-300 Mogilno - oferta nr 5- cena oferty brutto: 14.760,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 14,50 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 54,50 pkt.
4) HS Projekt Henryk Sodkiewicz, Gorazdowo 17, 62-305 Sokolniki - oferta nr 6 - cena oferty brutto: 5.412,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 39,55 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 79,55 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
W niniejszym postępowaniu w części 3 - budowa miejsc postojowych w pasie drogowym drogi gminnej w ul. Kaliskiej we Wrześni została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
Projekty Nadzory Doradztwo
mgr inż Jolanta Kubczak
ul. Waryńskiego 24,
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 900,00 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 3 wpłynęły poniższe ważne oferty:
1) OTR Projekt Piotr Adamski ul. Mickiewicza 3/7, 60-833 Poznań - oferta nr 1 - cena oferty brutto: 2.398,50 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 22,51 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 62,51 pkt.
2) Zakład Usług Technicznych inż. Czesław Młynarczyk ul. Gen. Taczaka 5, 88-300 Mogilno - oferta nr 5 - cena oferty brutto: 22.140,00 złotych, termin płatności faktury: 14 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 2,44 pkt, termin płatności faktury - 18,67 pkt, oferta łącznie uzyskała - 21,11 pkt.
3) MD Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie Dariusz Śródecki, ul. Półwiejska 5, 62-025 Kostrzyn Wielkopolski - oferta nr 7 - cena oferty brutto: 1.230,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 43,90 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 83,90pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.