Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania przetargowego na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Września w 2017 roku - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 4913 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania przetargowego na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Września w 2017 roku

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Września w 2017 roku” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 209.000 euro. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Września w 2017 roku” wpłynęły 2 oferty tj.:

oferta nr 1 – P.H.U. GAWRON s.c. ul. Słowackiego 6, 62-300 Września, wartość oferty brutto: 185.152,10 złotych, termin płatności faktury: 30 dni;

oferta nr 2 – PRYZMAT Sp. z o.o. Sp.k., ul. A. Ostrowskiego 15, 53-238 Wrocław, wartość oferty brutto: 190.617,93 złotych, termin płatności faktury: 30 dni.

Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła: 96.949,08 złotych brutto.

Biorąc pod uwagę wszystkie kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu (cena, termin płatności faktury) cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu tj. oferty nr 1 złożonej przez P.H.U. GAWRON s.c. ul. Słowackiego 6, 62-300 Września (wartość oferty brutto185.152,10 zł) przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Września w 2017 roku” zostało unieważnione.

Metryka

sporządzono
2017-06-19 przez
udostępniono
2017-06-19 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-01 11:53 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
392
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.