Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na sukcesywne dostawy materiału opałowego - pelletu na potrzeby Samorządowej Szkoły Podstawowej w Marzeninie w 2020 roku
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy materiału opałowego - pelletu na potrzeby Samorządowej Szkoły Podstawowej w Marzeninie w 2020 roku została wybranaoferta nr 2 złożona przez:
ROLTOM
Stanisław Tomaszewski
Tarnówka Kol. A 6a
98-240 Szadek
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 87 945,00 złotych,
Termin dostaw cząstkowych: 1 dzień i krócej,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin dostaw cząstkowych - 30%, termin płatności faktury - 10%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin dostaw cząstkowych - 30,00 pkt, termin płatności faktury - 10,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu oferty złożył również WĘGLOPASZ Sp. z o.o. (oferta nr 1), ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań, cena oferty: 110 269,50 zł brutto, termin dostaw cząstkowych: 1 dzień i krócej, termin płatności faktury: 30 dni, oferta uzyskała w kryterium: cena - 47,85 pkt, termin dostaw cząstkowych - 30,00 pkt, termin płatności faktury - 10,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 87,85 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.