Informacja o zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Czym się zajmujemy
Jesteśmy urzędem administracji samorządowej. Zajmujemy się sprawami publicznymi
o znaczeniu lokalnym oraz zadaniami zleconymi z zakresu administracji rządowej. W Urzędzie wykonuje się zadania wynikające między innymi z ustawy o samorządzie gminnym. Na czele Urzędu stoi Burmistrz Miasta i Gminy Września. Urząd Miasta i Gminy we Wrześni mieści się
w pięciu lokalizacjach. Budynki Urzędu są zlokalizowane przy ulicy Ratuszowej 1, ulicy Fabrycznej 14, ulicy Chopina 8, ulicy Chopina 9 oraz ulicy Witkowskiej 3.
W jakich godzinach pracujemy
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni jest otwarty:
w poniedziałki – od 8.00 do 16.00,
od wtorku do piątku – od 7.30 do 15.00.
Jak skontaktować się z Urzędem Miasta i Gminy we Wrześni
-
osobiście w godzinach pracy Urzędu;
-
telefonicznie dzwoniąc pod numer: 61 640 40 40;
-
listownie: pisząc pismo i wysyłając je na ogólny adres: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni, ulica Ratuszowa 1, 62-300 Września;
-
mailowo: pisząc wiadomość na adres e-mail wrzesnia@wrzesnia.pl;
-
faxem wysyłając pismo pod numer: 61 640 40 44;
-
za pomocą platformy ePUAP. Adres skrzynki podawczej Urzędu na platformie ePUAP to: /303005/skrytka;
-
osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z pracownikiem Urzędu za pośrednictwem tłumacza online poprzez stronę internetową Urzędu lub poprzez stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej. Usługa jest całkowicie bezpłatna, dostępna przez cały czas pracy Urzędu i nie wymaga wcześniejszego umawiania;
-
osoby niedosłyszące mogą skorzystać z pętli indukcyjnej, która jest dostępna w każdym budynku Urzędu.