Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Obwieszczenia, ogłoszenia Obwieszczenia i ogłoszenia Burmistrza Miasta i Gminy Września Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury - planowanie przestrzenne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Września - Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury - planowanie przestrzenne, menu 290, artykuł 11599 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury - planowanie przestrzenne

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Września

OBWIESZCZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Września zawiadamia, że na podstawie art. 10 § 1 w nawiązaniu do art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w związku z art. 53 ust. 1c, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977) w toczącym się postępowaniu administracyjnym, wszczętym na wniosek Centralna Grupa Energetyczna S.A. w sprawie wydania decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej „Noskowo 1” o łącznej mocy do 2 MW składającej się z wolnostojących modułów fotowoltaicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym przyłączami energetycznymi, przewidzianej do realizacji na działce nr geod. 95/1 i na części działki 95/2, obręb Noskowo, gm. Września, stronom przed wydaniem decyzji przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, tj. od dnia 28 marca 2024 r.

Jednocześnie informuję, że w terminie 7 dni od dnia doręczenia można zapoznać się z aktami sprawy oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie. Informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. urzędu pod nr 61 640 40 31, ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać pisemnie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP, lub opatrzone bezpiecznym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

 

p. o. Burmistrza

/Artur Mokracki/





Metryka

sporządzono
2024-03-28 przez Frontczak Renata
udostępniono
2024-03-28 09:33 przez Frontczak Renata
zmodyfikowano
2024-03-28 09:33 przez Frontczak Renata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
535
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.