Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2017
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej - wyjaśnienia siwz - Przetargi 2017, menu 321, artykuł 6644 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2017

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej - wyjaśnienia siwz

Burmistrz Miasta i Gminy Września

ul. Ratuszowa 1

62-300 Września

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 209.000 euro

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w

specjalności drogowej nad inwestycjami:

 

część 1 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Psarach Polskich

 

część 2 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Parkowej we Wrześni

 

część 3 - budowa drogi gminnej w ul. Wierzbowej w Bierzglinku

 

Termin wykonania umowy:

część 1 - termin wykonania robót do 20.12.2017 r.

część 2 - termin wykonania robót do 20.12.2017 r.

część 3 - termin wykonania robót do 30.03.2018 r.

 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

 

Otwarcie ofert nastąpi 23 listopada 2017 roku

 

w siedzibie Zamawiającego o godz. 10:00

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 23 listopada 2017 r. do godz. 09:45.

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 60 %

 

Termin płatności faktury - 40%

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

pod numerem 617253-N-2017 w dniu 16.11.2017 r.

 

 

Metryka

sporządzono
2017-11-16 przez Monika Musielak
udostępniono
2017-11-16 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-08 10:31 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
441
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.