Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na sukcesywne dostawy materiału opałowego - pelletu na potrzeby Samorządowej Szkoły Podstawowej w Marzeninie w 2019 roku
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy materiału opałowego - pelletu na potrzeby Samorządowej Szkoły Podstawowej w Marzeninie w 2019 roku.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 1złożona przez:
„WĘGLOPASZ" Sp. z o.o.
ul. Piątkowska 149/6
60-648 Poznań
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 34.224,75 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dniod dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.