Modyfikacja treści strony 'Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości'
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Września
Kogo dotyczy |
Przedsiębiorców. Działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej i wymaga wpisu do rejestru. Przedsiębiorca zamierzający prowadzić działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Września jest zobowiązany do złożenia wniosku o wpis do rejestru.
|
Wymagane dokumenty |
Poprawnie wypełniony wniosek wraz z oświadczeniem załącznik: dowód uiszczenia opłaty skarbowej- 50zł |
Formularze/ wnioski do pobrania |
do pobrania poniżej |
Opłaty |
|
Jednostka odpowiedzialna |
Wydział Podatkowy pok. nr 7, parter tel. 61 640 40 08, 61 640 40 11 |
Miejsce składania dokumentów |
Biuro obsługi interesanta ul. Ratuszowa 1, parter |
Załatwienie sprawy |
|
Podstawa prawna |
|
Uwagi, dodatkowe informacje |
Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy, który powinien zawierać:
Do wniosku należy dołączyć:
Oświadczenie, powyższe powinno zawierać:
|