Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej łączącej ul. Pilską z drogą serwisową w ul. Objazdowej we Wrześni (II postępowanie) - Przetargi 2018, menu 175, artykuł 6608 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2018

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej łączącej ul. Pilską z drogą serwisową w ul. Objazdowej we Wrześni (II postępowanie)

Burmistrz Miasta i Gminy Września

ul. Ratuszowa 1

62-300 Września

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 221.000 euro

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej łączącej

 

ul. Pilską z droga serwisową w ul. Objazdowej we Wrześni

 

(II postępowanie)

 

Termin wykonania i przekazania dokumentacji projektowej Zamawiającemu: 31 lipca 2018 roku

 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.

 

Otwarcie ofert nastąpi 8 lutego 2018 roku

 

w siedzibie Zamawiającego o godz. 11:00

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 8 lutego 2018 r. do godz. 10:45.

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

Kryterium oceny ofert:

 

Cena - 60 %

 

Skrócenie terminu wykonania umowy - 20%

 

Termin płatności faktury - 20%

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

pod numerem 512488-N-2018 w dniu 31.01.2018 r.

 

 

Metryka

sporządzono
2018-01-31 przez Monika Musielak
udostępniono
2018-01-31 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-07 15:14 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
996
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.