Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Przetargi 2016
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na usługi w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu - Przetargi 2016, menu 322, artykuł 6695 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi 2016

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na usługi w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu

Zawiadomienie

o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na usługi w zakresie

zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych

z terenu Gminy Września w 2017 roku

 

Burmistrz Miasta i Gminy Września z siedzibą we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, działając zgodnie z art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamia o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.

 

Zamawiający: Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września

 

Przedmiot zamówienia: usługi

Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami:

a) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.);

b) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.);

c) Planem gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017.

CPV: 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2

 

Wartość szacunkowa zamówienia: jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami)

Wykonawca zaproszony do negocjacji: URBIS Sp. z o.o.. ul. B. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno

 

Uzasadnienie:

Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zamawiający może udzielić niniejszego zamówienia z wolnej ręki, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, gdyż usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, tj. URBIS Sp. z o.o. w Gnieźnie oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. URBIS jest prowadzącym Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów w Lulkowie, która zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017, jest jedyną regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych, która spełnia ustawowe wymagania, zlokalizowaną w Regionie VII w skład którego wchodzi Gmina Września.

W/w instalacja została wybudowana w ramach porozumienia międzygminnego zawartego w dniu 18 stycznia 2008r. pomiędzy czternastoma gminami powiatu gnieźnieńskiego i wrzesińskiego - w tym Gminy Września. W dniu 23 lutego 2015 r. uchwałą Konwentu Porozumienia Międzygminnego nr 2.2015 wszyscy uczestnicy Porozumienia zobowiązali się, iż zapewnią dostawę odpadów komunalnych odebranych z terenu ich gmin do RIPOK w Lulkowie i Stacji Przeładunkowej w Bardzie od dnia uruchomienia w/w instalacji.

Zgodnie z art. 7 ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 201 r. poz. 21 ze zm.) zakazuje się zbierania oraz przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, poza regionem gospodarki odpadami komunalnymi, na którym zostały wytworzone. Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (art. 9e ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.)). Zgodnie z art. 9l ust. 1 w/w ustawy prowadzący regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych - w tym przypadku Urbis, w granicach posiadanych mocy przerobowych, jest obowiązany zawrzeć umowę na zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zielonych ze wszystkimi podmiotami odbierającymi odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy wykonują swoją działalność w ramach regionu gospodarki odpadami komunalnymi lub z gminą organizującą odbieranie odpadów komunalnych, wchodzącą w skład regionu gospodarki odpadami komunalnymi.

Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do udzielenia zamówienia URBIS Sp. z o.o. na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy.

 

Metryka

sporządzono
2016-12-09 przez Tomasz Koralewski
udostępniono
2016-12-09 00:00 przez Zaworski Sławomir
zmodyfikowano
2020-10-08 13:27 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
338
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.