Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zakup wyposażenia meblowego Pracowni Edukacji Ekologicznej - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 8533 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zakup wyposażenia meblowego Pracowni Edukacji Ekologicznej

      ------- logotypy kolor WRPO.jpg  

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 254pkt 2 oraz art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz 1129 ze zmianami) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na zakup wyposażenia meblowego Pracowni Edukacji Ekologicznej w ramach projektu pn.: „Centrum Edukacji Ekologicznej we Wrześni”.

Uzasadnienie prawne:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:

Na etapie weryfikacji ofert Zamawiający powziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu opis przedmiotu zamówienia wskazywał na produkty jednego producenta, co niekorzystnie wpłynęło na konkurencyjność w niniejszym postępowaniu. Opisanie przedmiotu zamówienia jest czynnością podejmowaną przez zamawiających na etapie przygotowania postępowania. Czynność ta determinuje przebieg całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stąd tak ważnym jest dokonanie go w sposób prawidłowy. W obecnym stanie jakakolwiek zamiana spowoduje zmianę opisu przedmiotu zamówienia oraz doprowadzi do dostarczenia mebli o nieodpowiednich parametrach. Ta okoliczność jest przesłanką do unieważnienia postępowania wynikającą z art. 255 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyeliminował błędu na etapie postępowania przed otwarciem ofert, co uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w niniejszym postępowaniu stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest możliwe jej poprawienie czy też zweryfikowanie działania Zamwiającego a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.

Metryka

sporządzono
2021-10-04 przez
udostępniono
2021-10-04 00:00 przez Kruszyńska Ewa
zmodyfikowano
2021-10-04 12:41 przez Kruszyńska Ewa
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1340
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.