Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SSP w Kaczanowie w części 1 - meble
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części 1 - meble
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz 1579 ze zm.) o unieważnieniu postępowania na zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej Szkoły Podstawowej w Kaczanowie w części 1 - meble. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w części 1 - meble wpłynęły 2 oferty tj.:
1) TRONUS POLSKA Sp. z o.o. (oferta nr 1), ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, wartość oferty brutto: 289.763,40 zł, skrócenie terminu dostawy: 20 dni, wydłużenie gwarancji podstawowej o: 24 miesięcy;
2) CEZAS-GLOB Sp. z o.o. (oferta nr 5), ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn, wartość oferty brutto: 105.080,13 zł, skrócenie terminu dostawy: 20 dni, wydłużenie gwarancji podstawowej o: 24 miesięcy.
Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła: 126.294,10 złotych brutto.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu odrzucił ofertę Wykonawcy CEZAS-GLOB Sp. z o.o. (oferta nr 5), ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Biorąc pod uwagę fakt odrzucenia oferty oraz wszystkie kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu (cena, skrócenie terminu dostawy, termin płatności faktury) cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu - TRONUS POLSKA Sp. z o.o. (oferta nr 1), ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, wartość oferty brutto: 289.763,40 zł, skrócenie terminu dostawy: 20 dni, termin płatności faktury: 30 dni przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej SzkołyPodstawowej w Kaczanowie w części 1 - meble" zostało unieważnione.