Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu cz. 7 postępowania na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad przebudową nawierzchni chodników na os. Sławno we Wrześni została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
MPAC Czesław Wardeński
ul. Paderewskiego 20A
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 4.100,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Przedsiębiorstwo „DROG-KAR" Ryszard Karalus, Gutowo Małe, ul. Powidzka 16, 62-300 Września(oferta nr 1), cena oferty brutto: 4.920,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni oferta uzyskała w kryterium: cena - 50,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 90,00 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 2 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad przebudową nawierzchni chodników na os. Sokołowskimwe Wrześni została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
MPAC Czesław Wardeński
ul. Paderewskiego 20A
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 4.100,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części nr 2 ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Przedsiębiorstwo „DROG-KAR" Ryszard Karalus, Gutowo Małe, ul. Powidzka 16, 62-300 Września(oferta nr 1), cena oferty brutto: 4.920,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni oferta uzyskała w kryterium: cena - 50,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 90,00 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 3 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad przebudową nawierzchni chodników na os. Lipówkawe Wrześni została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
MPAC Czesław Wardeński
ul. Paderewskiego 20A
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 2.440,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że jest to jedyna oferta złożona w części 3 niniejszego postępowania.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 4 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Strzykały we Wrześni została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
MPAC Czesław Wardeński
ul. Paderewskiego 20A
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 1.670,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części nr 4 ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Przedsiębiorstwo „DROG-KAR" Ryszard Karalus, Gutowo Małe, ul. Powidzka 16, 62-300 Września(oferta nr 1), cena oferty brutto: 2.460,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni oferta uzyskała w kryterium: cena - 40,73 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 80,73 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 5 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad przebudową drogi gminnej w Chwalibogowie została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
MPAC Czesław Wardeński
ul. Paderewskiego 20A
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 3.400,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że w niniejszym postępowaniu w części nr 5 ważne oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Przedsiębiorstwo „DROG-KAR" Ryszard Karalus, Gutowo Małe, ul. Powidzka 16, 62-300 Września(oferta nr 1), cena oferty brutto: 3.690,00 zł, termin płatności faktury: 30 dni oferta uzyskała w kryterium: cena - 55,28 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 95,28 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 6 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad przebudową ścieżki rekreacyjnej w Parku im. Józefa Piłsudskiego we Wrześni została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
MPAC Czesław Wardeński
ul. Paderewskiego 20A
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 2.200,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena -60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że jest to jedyna oferta złożona w części 6 niniejszego postępowania.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Zawiadomienie o unieważnieniu części 7 postępowania
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad: część 7 - budową toru rowerowego pumptrucka nad Zalewem Lipówka prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 221.000 euro. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE
Dnia 27 czerwca 2018 roku o godzinie 9:45 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad: część 7 - budową toru rowerowego pumptrucka nad Zalewem Lipówka. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.