Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert oraz o unieważnieniu postępowania na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury drogowej (5 zadań)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT CZĘŚĆ 2, CZĘŚĆ 3 ORAZ CZĘŚĆ 5
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części 2 - budowa dróg gminnych w rejonie osiedla ul. Paderewskiego we Wrześni - etap 1a została wybrana oferta nr 4 złożona przez:
HS PROJEKT Henryk Sodkiewicz
Gorazdowo 17
62-305 Sokolniki
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 7.238,55 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 2 wpłynęły poniższe ważne oferty:
1) Biuro Projektowo-Konsultingowe MKM - Projekt inż. Marcin Kuciak ul. Kazimierza Wielkiego 5/1, 61-863 Poznań - oferta nr 1 - cena oferty brutto: 22.140,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 19,62 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 59,62pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
W niniejszym postępowaniu w części 3 - przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Nadarzyce została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
Przedsiębiorstwo „DROG-KAR"
Gutowo Małe ul. Powidzka 16
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 2.214,00 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 3 wpłynęła poniższa ważna oferta:
1) Biuro Projektowo-Konsultingowe MKM - Projekt inż. Marcin Kuciak ul. Kazimierza Wielkiego 5/1, 61-863 Poznań - oferta nr 1 - cena oferty brutto: 11.070,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 12,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała - 52,00pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
W niniejszym postępowaniu w części 5 - czyszczenie zbiorników wodnych i budowa kolektorów kanalizacji deszczowej przy ul. Szosa Witkowska została wybrana oferta nr 4 złożona przez:
HS PROJEKT Henryk Sodkiewicz
Gorazdowo 17
62-305 Sokolniki
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 6.949,50 złotych,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu w części 5 wpłynęła tylko jedna ważna oferta.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dniod dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI 1 POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: część 1 - budowa drogi gminnej w rejonie ul. Dmowskiego we Wrześni- etap 1" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 221.000 euro.
Postępowanie w części 1 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: część 1 - budowa drogi gminnej w rejonie ul. Dmowskiego we Wrześni- etap 1" wpłynęły 3 oferty tj.:
- oferta nr 1 - Biuro Projektowo-Konsultingowe MKM - Projekt inż. Marcin Kuciak ul. Kazimierza Wielkiego 5/1, 61-863 Poznań - cena oferty brutto: 7.995,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni,
- oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo „DROG-KAR", Gutowo Małe ul. Powidzka 16, 62-300 Września - cena oferty brutto: 1.845,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni,
- oferta nr 3 - M.P.A.C. Czesław Wardeński ul. Paderewskiego 20 A, 62-300 Września - cena oferty brutto: 3.800,00 złotych, termin płatności faktury: 30 dni,
Zamawiający podczas publicznej sesji otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła: 1.500,00 złotych brutto.
Biorąc pod uwagę wszystkie kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu (cena, termin płatności faktury) cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu tj. oferty nr 2 złożonej przezPrzedsiębiorstwo „DROG-KAR", Gutowo Małe ul. Powidzka 16, 62-300 Września (wartość oferty brutto 1.845,00 zł) przekroczyła wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: część 1 - budowa drogi gminnej w rejonie ul. Dmowskiego we Wrześni- etap 1" zostało unieważnione.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI 4 POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: część 4 - budowa toru rowerowego pumptrucka nad zalewem Lipówka" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 221.000 euro.
Postępowanie w części 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE
Dnia 13 września 2018 roku o godzinie 09:45 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: część 4 - budowa toru rowerowego pumptrucka nad zalewem Lipówka". Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie w części 4 zostało unieważnione.