Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na sukcesywne dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek, segregatorów i innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2019 roku
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2019 roku.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zmianami) Zamawiający zawiadamia iż, w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
Biuro Serwis Wszystko dla Biura Sylwia Spychała
Ks. Warszawskiego 18
63-400 Ostrów Wielkopolski
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 114.506,52 złotych,
Termin dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej,
Termin płatności faktury: 30 dni,
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60 %, termin dostaw cząstkowych - 30%, termin płatności faktury - 10%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60 pkt, termin dostaw cząstkowych - 30 pkt, termin płatności faktury - 10 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Zamawiający jednocześnie zawiadamia, że w postępowaniu wpłynęły oferty poniższych Wykonawców:
1) „RODAN" Sp. z o.o. ul. Górecka 17, 60-201 Poznań - oferta nr 1 - cena oferty brutto: 119.300,00 złotych, termin dostaw cząstkowych - 2 dni i krócej, termin płatności faktury - 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 57,59 pkt, termin dostaw cząstkowych - 30 pkt, termin płatności faktury - 10 pkt, oferta łącznie uzyskała: 97,59 pkt;
2) CARNET Aleksandra Wietecka ul. Matejki 5, 62-400 Słupca - oferta nr 3 - cena oferty brutto: 134.275,01 złotych, termin dostaw cząstkowych - 3 dni, termin płatności faktury - 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 51,17 pkt, termin dostaw cząstkowych - 20 pkt, termin płatności faktury - 10 pkt, oferta łącznie uzyskała: 81,17 pkt;
3) Firma Usługowo-Handlowa „ANNA" Anna Białobrzycka ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno - oferta nr 4 -cena oferty brutto: 123.122,02 złotych, termin dostaw cząstkowych - 2 dni i krócej, termin płatności faktury - 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 55,80 pkt, termin dostaw cząstkowych - 30 pkt, termin płatności faktury - 10 pkt, oferta łącznie uzyskała: 95,80 pkt;
4) TYPOGRAF Sp. j. Zbigniewa Karcz, Grzegorz Orwat ul. Koszarowa 18, 62-300 Września - oferta nr 5- cena oferty brutto: 114.624,94 złotych, termin dostaw cząstkowych - 2 dni i krócej, termin płatności faktury - 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena - 59,94 pkt, termin dostaw cząstkowych - 30 pkt, termin płatności faktury - 10 pkt, oferta łącznie uzyskała: 99,94 pkt;
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.