Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 411552 (II postępowanie)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYTSNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 411552 (II postępowanie).
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) Zamawiający zawiadamia iż, w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
PBS Dit Ryszard Przybył
ul. Kościuszki 60/4
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 57.810,00 złotych,
Udzielona rękojmia: 60 miesięcy.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena- 95%, rękojmia- 5%) zawiadamia że, jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 95,00 pkt, rękojmia - 5,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, iż w wyżej wymienionym postępowaniu ważne oferty złożyli:
1) SMP Projektanci Szuba, Matysik, Pokorski Sp. j. ul. Promienista 87A/1, 60-141 Poznań - oferta nr 2, cena oferty brutto: 92.250,00 zł, udzielona rękojmia: 60 miesięcy, punkty uzyskane w kryterium: cena - 59,53 pkt, rękojmia - 5,00 pkt, łącznie oferta uzyskała: 64,53 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 lit a, ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.