Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej we Wrześni"
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej we Wrześni" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 209.000 euro. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE
Dnia 08.09.2016 roku o godzinie 10:45 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej we Wrześni". Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.