Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Menu góra
Strona startowa Biuletyn Informacji Publicznej Zamówienia publiczne Informacja o wynikach przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyna sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2021 roku - Informacja o wynikach przetargów, menu 168, artykuł 7583 - BIP - Gmina Września”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacja o wynikach przetargów

Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyna sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2021 roku

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2021 roku.

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz.1843 ze zmianami) Zamawiający zawiadamia iż, w niniejszym postępowaniuzostała wybrana oferta nr1złożona przez:

RODAN Sp. z o.o.

ul. Górecka 17

60-201 Poznań

 

Cena wybranej oferty brutto wynosi: 118.500,00złotych,

Termin dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej,

Termin płatności faktury: 30 dni.

Uzasadnienie wyboru:

Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena – 60%, termin dostaw cząstkowych – 30 %, termin płatności faktury - 10%) zawiadamia że, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt, termin dostaw cząstkowych – 30,00 pkt, termin płatności faktury – 10,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.

Zamawiający jednocześnie zawiadamia, że w postępowaniu wpłynęły ofertyponiższych Wykonawców:

1) Biuropolska Kompleksowe Zaopatrzenie Biura ul. Poznańska 22a, 62-250 Czerniejewo– oferta nr 2 cena oferty brutto: 166.275,03złotych,termin dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej, termin płatności faktury:30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena – 42,76 pkt, ptermin dostaw cząstkowych – 30,00 pkt, termin płatności faktury – 10,00 pkt, oferta łącznie uzyskała: 82,76 pkt;

2)Firma Usługowo-Handlowa „ANNA” Anna Białobrzycka ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno– oferta nr 3 cena oferty brutto:134.957,95złotych,termin dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena – 52,68 pkt, ptermin dostaw cząstkowych – 30,00 pkt, termin płatności faktury – 10,00 pkt, oferta łącznie uzyskała: 92,68 pkt;

3) Biuro Serwis Wszystko Dla Biura Sylwia Spychała Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski – oferta nr 4 cena oferty brutto: 120.929,27 złotych,termin dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej, termin płatności faktury:30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena – 58,79 pkt, ptermin dostaw cząstkowych – 30,00 pkt, termin płatności faktury – 10,00 pkt, oferta łącznie uzyskała: 98,79 pkt;

4) TYPOGRAF Zbigniew Karcz, Grzegorz Orwat Sp jawna ul. Koszarowa 18, 62-300 Września – oferta nr 5 cena oferty brutto:123.541,57złotych,termin dostaw cząstkowych: 2 dni i krócej, termin płatności faktury: 14 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena – 57,55 pkt, ptermin dostaw cząstkowych – 30,00 pkt, termin płatności faktury – 0,00 pkt, oferta łącznie uzyskała: 87,55 pkt;

W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie niekrótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.

Metryka

sporządzono
2021-01-20 przez
udostępniono
2021-01-20 00:00 przez Kruszyńska Ewa
zmodyfikowano
2021-01-20 07:53 przez Kruszyńska Ewa
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
460
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.