Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na remont nawierzchni ul. Jakubowskiego i ul. Ogrodowej w Kaczanowie
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na remont nawierzchni ul. Jakubowskiego i ul. Ogrodowej w Kaczanowie.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmianami) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniuzostała wybrana oferta nr 2 złożona przez:
Zakład Wielobranżowy „TRANS-BRUK”
Marek Begier
ul. Wiosny Ludów 58
62-330 Nekla
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 264.468,76złotych,
Termin płatności faktury:30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 40%) zawiadamia, że jest to, najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt, termin płatności faktury - 40,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuję, że w/w postępowaniu wpłynęłaponiższaważna oferta:
1)Firma Drogowa „ANDAR” s.c. A.D. Białobrzyccy ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno – oferta nr 1 – cena oferty brutto: 337.116,55 złotych, termin płatności faktury: 30 dni, punkty uzyskane w kryterium: cena – 47,07pkt, termin płatności faktury– 40,00 pkt, oferta łącznie uzyskała – 87,07 pkt.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie niekrótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.