Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na usługę dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) wraz z usługa rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu miast
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 i pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 1złożona przez:
POLYFAX P.H.U.
Roman Ratkowski
ul. P. Ściegiennego 100
60-147 Poznań
Cena dzierżawy wybranej oferty wynosi: 63.763,20 zł brutto,
Cena kopii A4 (mono) wybranej oferty wynosi: 20.563,20 zł brutto,
Cena kopii A4 (kolor) wybranej oferty wynosi: 50.479,20 zł brutto,
Skrócenie terminu dostawy, instalacji, szkolenia personelu o 10 dni,
Termin płatności faktury: 30 dni.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena dzierżawy - 20%, cena kopii A4 (mono) - 20%, cena kopii A4 (kolor) - 20%, skrócenie terminu dostawy, instalacji, szkolenia personelu - 20%, termin płatności faktury - 20%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena dzierżawy - 20 pkt, cena kopii A4 (mono) - 20 pkt, cena kopii A4 (kolor) - 20 pkt, skrócenie terminu dostawy, instalacji, szkolenia personelu - 20 pkt, termin płatności faktury - 20 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.