Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Września "Akcja zima 2018/2019"
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Września „Akcja zima 2018/2019": część 1 - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta, część 2 - zimowe utrzymanie dróg poza miastem.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 1 - zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Gen. Sikorskiego 38
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 443.307,60 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę: 65 osób
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 20%, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 20,00 pkt, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że jest to jedyna oferta złożona w części 1 niniejszego postępowania.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto, Zamawiający zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu w części nr 2 - zimowe utrzymanie dróg poza miastem została wybrana oferta nr 2 złożona przez:
Spółdzielnia Usług Rolniczych i Transportowych
ul. Czerniejewska 10
62-300 Września
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 350.280,00 zł
Termin płatności faktury: 30 dni
Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę: 11 osób
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, termin płatności faktury - 20%, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, termin płatności faktury - 20,00 pkt, liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - 20,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że jest to jedyna oferta złożona w części 2 niniejszego postępowania.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.