Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na przebudowę nawierzchni drogi łączącej ul. Juliusza Słowackiego i ul. Spokojną we Wrześni
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający, Gmina Września reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Września zawiadamia o zakończeniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę nawierzchni drogi łączącej ul. Juliusza Słowackiego i ul. Spokojną we Wrześni.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 1 złożona przez:
Zakład Wielobranżowy „TRANS-BRUK" Marek Begier
ul. Wiosny Ludów 58
62-330 Nekla
Cena wybranej oferty brutto wynosi: 189.205,09 zł
Skrócenie terminu wejścia na budowę: 10 dni
Termin płatności faktury: 30 dni
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru ofert (cena - 60%, skrócenie terminu wejścia na budowę - 20%, termin płatności faktury - 20%) zawiadamia, że jest to najkorzystniejsza oferta w oparciu o podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteria wyboru spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, oferta uzyskała w kryterium: cena - 60,00 pkt, skrócenie terminu wejścia na budowę - 20,00 pkt, termin płatności faktury - 20,00 pkt, łącznie oferta uzyskała 100,00 pkt.
Jednocześnie informuje, że jest to jedyna ważna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.